• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Oldtids vidundere

Skolehaven

Well-Known Member
Hej

Jeg kunne se til morgen at jeg havde 15 videnspoint og at jeg derved måtte have hjulpet til med at få et oldtids vidunder et trin op.

Men jeg savner virkelig at kunne se hvilken bygning det var jeg støttede og fra hvem. Der er jo intet!

Jeg savner også et overblik over hvilke jeg er i gang med at støtte, da det ellers kan være svært at huske hvem og hvor man er i gang med at donere sin hjælp.

End videre kunne det være fedt at kunne se hvilken plads man endte på i det enkelte oldtids vidunder.

På forhånd tak :)
 

DeletedUser22

Guest
De vidundere der blev færdige lige i dette døgn, var hos K.D og larsarus.. og ja, man burde have en eller anden form for oversigt med vidundere og VP.
Når man har fyldt et lvl med VP, så er det en god ide at lige notere hvem der har givet VP til ens vidunder, inden man opgradere det, for når man opgradere det kan man ikke se hvem der hjalp med forrige lvl.
 

DeletedUser

Guest
Hej :) Det kan godt virke forvirrende, ja, og det er svært at holde styr på. Jeg giver fluks ideen videre til teamet :cool:

=) Lykke
 
Top