• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Opdatering til version 1.13

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej Elvere og Mennesker!

Vi forventer at gennemføre en opgradering i morgen, Onsdag d. 31, i løbet af dagen. Herunder kan i se hvilke ændringer og forbedringer den vil medføre.


Nye-funktioner.png

  • To nye Forhistoriske Vidundere er blevet tilføjet til Kapitlet med Orker og Gobliner: Heltenes Smedje og Alter for de smarte svampe! Begge giver dig både adgang til en ny avatar i spillet og bonusser til din by i spillet. Som alle andre Vidundere stiger deres effekter i takt med deres niveau, og de giver hver især følgende effekter:
    • Heltenes Smedje producerer en mængde orker hvert døgn (høstes hver 24. timer) og giver desuden en styrkeforøgelse til alle dine tunge nærkampsenheder i kamp.
    • Alteret for de smarte svampe vil give hhv Elvere og mennesker et antal bueskytter og et antal armbrøstskytter, med indsamling hver 3. time, og giver desuden en bonus til træningsmængden i din by, på samme måde som arsenaler. Det fungerer i praksis ved at du får X værdi i øget træningsmængde, pr. arsenal du har i din by. X øges når vidunderet stiger i niveau.
  • Hvis du mangler mønter og/eller forsyninger for at opgradere en bygning, kan disse fremover købes for diamanter.
  • Du kan fremover klikke på alle kulturbygninger i din by, og herved få et vindue frem som viser hvilke fordele den giver til din by.
  • To nye bygninger er blevet tilføjet - Magisk Beboelse og Magisk Værksted - Disse bygninger binder sig til de kapitel du er i: Når du bygger dem vil de automatisk være på dit nuværende niveau, og de opgraderes ved at forske "avancerede spejdere" i næste kapitel - Denne teknologi afgør hvilket kapitel du befinder dig i.
  • Fremover vil du få en notifikation i byggemenuen, når du låser op for nye bygninger i forskningstræet, som viser dig hvor du kan finde og bygge dine nye bygninger.
forbedringer.png

  • Vinduet for møder har fået et nyt udseende, som gør det nemmere at bruge og mere tilpasset andre af spillets vinduers visuelle stil.
  • Du kan fremover også give nabohjælp til bygninger som er blevet vundet i sommereventet.
balance%20(1).png

  • På grund af feedback fra jer spillere, har vi øget antallet af befolkning i niveau 21-bygninger fra 850 til 900.
  • Som forberedelse til den næste gæsterace har vi ændret marginalt i balanceringen af visse af de tidligere gæsteracers bygninger. Det drejer sig om meget små ændringer, som ikke overskrider en størrelsesorden på 1%.
Fejlrettelser.png

  • I visse tilfælde kunne notifikationsvinduet vise tomt, på trods af at det ikke var tilfældet - Det er blevet rettet.
  • I visse tilfælde blev notifikationer ikke registreret som "læst" - Det er blevet rettet.
  • Når du solgte en kulturbygning var der en "niveau"-indikator, på trods af at disse bygninger ikke har niveauer. Den er blevet fjernet.
 

DeletedUser235

Guest
Nye funktioner..
Du kan fremover klikke på alle kulturbygninger i din by, og herved få et vindue frem som viser hvilke fordele den giver til din by.

Øhhh er det ikke det samme jeg får vist nu når jeg holder musen over min kulturbygning?

Jeg syntes det ville være en bedre ide, at få vist hvor meget kultur bygningen giver, hos dem jeg er på besøg hos. Det er stadig lidt svært for mig at huske hvilke kulturbygninger der giver mest, når jeg er på besøg hos den anden race og med alle de nye Sommersol kultur bygninger bliver det ikke nemmere :-(
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser172

Guest
har fundet et lille irritationsmoment :
når værkstederne ikke laver noget og det lille Zz tegn er opppe så er det på nogle af mine bygninger placeret sådan at det ligner at det er bygningen ved siden af der sover

som ses af det vedhæftet billede har jeg taget af et billed hvor det fremgår (tror det er kommet efter at de "nye" lev 20 og 21 af værksted er kommet ind i spillet)
 

Vedhæftede filer

  • travian 22232.png
    travian 22232.png
    999,4 KB · Set af: 228

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Glimrende forslag kvgg! - Det burde være relativt simpelt at implementere.
 
Top