• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Opdatering til version 1.37 - Feedback

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Denne tråd kan benyttes til kommentarer og feedback angående opdateringen til version 1.37 - Du kan læse detaljerne her.
 

DeletedUser235

Guest
Jeg får stadig vist at jeg har 11 ødelagte skår, så den er vist ikke blevet rettet helt til.
 

DeletedUser37

Guest
Jeg håber at der kommer en bedre guide til Broderskabets eventyr her, end guiden på beta forummet.
For den guide førte bare til en masse spørgsmål, fordi alle var forvirrede :)
 

Skolehaven

Well-Known Member
Tjae der er et kort overblik på wikien allerede, jeg ved ikke om det er nok til at forstå eller der er store/åbenlyse mangler :p
 

DeletedUser37

Guest
"Åbning af den belønning vil give en rigtig lækker belønning til alle broderskabets medlemmer, som har bidraget med noget til det stadie af broderskabets eventyr. Husk også: Opsamling af den belønning vil automatisk lade dig (og dit broderskab) komme videre til næste stadie. Derfor er det kun medlemmer med Ambasadør rang eller højere, som vil have mulighed for at oplåse det næste vejpunkt. Det er en beslutning som bør tages med forsigtighed, fordi det også betyder at du ikke har mulighed for at optjene flere broderskabets eventyr rangpoint for vejpunkter, som ikke er blevet taget på dette stadie."

SUPER vigtigt at understrege, at man IKKE kan gå "tilbage", når man har taget den præmie.

"Nogle strategiske vejpunkter, som du kan se her , vil tilbyde dig 3 forskellige stier at vælge imellem for at nå slut målet. For eksembel, du kal vælge at lave de blå vejpunkter til at starte med og så skifte til de orange vejpunkter efter et strategisk vejpunkt er oplåst. Diskuter med dit broderskab og vælg med omhu baseret på jeres spillestil."

(Please kig efter stave/tastefejl, mine øjne bløder lidt her :p )
Det bør også nævnes at man godt kan tage flere stier. Man kan sagtens vælge at gennemføre alle stierne hvis man vil det.
Hvilket kan være værd at overveje, ift rangpoints :)

Og så er det ret relevant at nævne, at for at skaffe disse eventyr genstande, skal man klare quests/opgaver, der dukker op i form af quests, som ved alm events.
Når man afviser en opgave, får man bare den næste, og kan på den måde selv vælge hvilke to opgaver man har liggende. Det man har lavet af opgaven bliver selvfølgelig "annulleret", hvis man afviser opgaven, før man er færdig.

Lidt frustrerende ting, som vi også har brokket os over på beta:
Man skal bladre gennem disse quests.
"afvis" "afvis" klik ny quest "afvis" "afvis" ny quest, wuhu, den man skulle bruge! "færdiggør quest" "tænke: "nu mangler jeg bare at løse denne quest 8 gange mere. "afvis" "afvis" klik ny quest x9 for at komme til rette quest. Løs quest. Gentag x7

Tænker ikke at dette er spoiler, da det kan findes på wiki?
 

Eragon

Well-Known Member
Hvornår kan vi forvente at dette event kommer..?

Jeg synes at det lyder meget spændende, og glæder mig til det :)
 

DeletedUser37

Guest
Synes det er lidt irriterende at det tager så lang tid før det kommer, for jeg kan ikke rigtigt bygge flere halflings marker, før bagefter :/
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg tænker det er lidt afhængigt af hvor godt testen går på beta :eek: Hvis der stadig er graverende fejl venter jeg hellere en dag eller 2 endnu ;)
 

DeletedUser37

Guest
Jeg tænker det er lidt afhængigt af hvor godt testen går på beta :eek: Hvis der stadig er graverende fejl venter jeg hellere en dag eller 2 endnu ;)
Det lader til at gøre fint i denne runde :)
Jeg har i hvert fald ikke hørt om større fejl, og heller ikke oplevet dem, i denne runde :)
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg læste om en... men den var vel anden runde specifik og vidst også løst. Så måske vi snart får lov til at starte på de lokale servere ;)
 

DeletedUser37

Guest
I første runde havde vi blandt andet problemer med "waypoints" der ikke ville tage imod ting og den slags. Og så manglede der også en "bekræft" mulighed hvis man tog kisten for enden af stadiet (så folk ved en fejl fik hele klanen til næste stadie, fordi de bare ville se hvad præmien var) og den slags.
Den slags ret graverende problemer, er blevet løst :)
 
Top