• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Opdatering til version 1.5

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej Elvere og Mennesker!

I morgen onsdag d. 11/5-2016 kommer der en ny opdatering til spillet. Udover Turneringer, som i kan læse om i en anden tråd, bringer den følgende ændringer af spillet med sig.

forbedringer.png

  • Menuen i bunden af skærmen er blevet gjort mere praktisk, så du ikke behøver vende tilbage til din by hele tiden.
  • Loadingskærmen viser ikke længere en procentsats, men et absolut tal, som er nemmere at henvise til i fald der skulle være nogen problemer.
Fejlrettelser.png

  • Der var risiko for at blive "fanget" i historien, hvis du afviste en bestemt opgave som tidligere var en del af historien, men nu er blevet til en opgave der kan afvises - Denne fejl er blevet rettet.
  • Har rettet en fejl hvor 10 runeskår ikke blev til én rune.
  • Træningsbaren viser nu igen de korrekte fremskridt i træning af enheder.
  • For Elver-spillere kunne nogen af de repeterbare opgaver ang dværge blive givet, selv efter at dværgeportalen var solgt - Det er ikke længere en mulighed.
  • Opgaven med at forske i Feernes rådhus kunne i visse tilfælde blive givet for tidligt, og er derfor blevet skubbet lidt længere tilbage i historien.
  • Broderskabs-notifikationer har nu det rette ikon.
  • Efter afslutningen af en produktion, kunne det ske at menuen oplyste at den nuværende produktion var nul - Det sker ikke længere.
  • En fejl hvor "dobbelte" opgaver kunne være tilgængelige for spilleren på samme tid, er blevet rettet.
  • Du kan nu kaste formularer fra lageret ved at trykke på hele formular-knappen, i stedet for kun at bruge den grønne "kast formular"-knap.
  • En fejl hvor spilleren tidligt i spillet kunne miste adgangen til historie-opgaverne er blevet rettet.
  • En fejlagtig opgavebeskrivelse er blevet rettet til, så den ikke længere kan misforståes.
 

DeletedUser

Guest
Så kom turneringerne og det er jo godt, men det er da med noget undren at jeg må konstatere at vi springer lige lugt ind i dem på samme niveau som der kører på BETA - altså skriftrulle turneringen - hvorfor har man valgt at starte der?
Hvad med marmor - stål og træ bliver vi "snydt" for dem?
Mvh
Xzenia
 

Skolehaven

Well-Known Member
Som jeg har forstået det så kører der en ny hver uge og på et tidspunkt kommer vi til dem... ca hver 9. uge. Vi kan så snakke om hvor vi helst ville starte og siden jeg ikke har bonus i skriftruller ville jeg hellere have startet et andet sted :p
 

Eragon

Well-Known Member
Ja det tænkte jeg nok, og skulle det komme, så er det også snart forsendt for mig :p er er nemlig snart færdig med de små mennesker :-D
 
Top