• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Oplysning fra Galadan & Udviklerne

Sputnik

Active Member
Sættet **Vandtastisk** i minimal sæt , perfekt opsætning.
Ikke en eneste bygning har perfekt maksimal-sæt-ydelse.

(citat)
EKS.
HYPNOGELE. TIME-TRÅDEN + 841 + 0 + 0.
SMUGLERE. X2 TIME-TRÅDEN + 64. + 0 + 0.
BØLGETOPSBARRIERE. TIME-TRÅDEN + 147 + 0 + 0.
HIMMELFINNE RODEO. TIME-TRÅDEN + 375 + 1000 + 2250 + 0.
SIRENENS BALLET. TIME-TRÅDEN + 672 + 336 + 0 + 0.
VINDFANGERNES FINALE. TIME-TRÅDEN + 112k +. 690k + 1,10m + 0


Det er meningen dette sæt ikke skal yde nogen sæt--bonus efter hvad der er oplyst på SUPPORT.
**Sæt--bygninger** vil for fremtiden ikke kunne regnes for at være **sæt--bygninger** som før i tiden.
 

Sputnik

Active Member
(citat)
Hej igen.

Beklager ventetiden. Sættet fungerer efter hensigten - Grunden til at der er ekstra sæt-bonusser, er så spillerne har mulighed for sammensætte sættet på forskellige måder alt efter hvilke bonusser de ønsker at få ud af det.

Med Venlig Hilsen
Galadan
 

Sputnik

Active Member
OKAY, SÆTTET SKAL ALTSÅ IKKE KUNNE GIVE 100% SÆT-BONUS SOM ALLE ANDRE SÆT, DER YDER 100% SÆT BONUS NÅR DE ER OPSAT EFTER PÅGÆLDENDE TEGNING.

DENNE TEGNING DER ER FULGT MED SOM **SÆT-TEGNING** ER ALTSÅ FALSK FOR DETTE SÆT,
DA DET ER LØSE BYGNINGER OG IKKE SÆT BYGNINGER.

HVORFOR ER DER IKKE KOMMET OPLYSNING OM AT SÆT FOR FREMTIDEN IKKE SKAL OPSÆTTES PÅ BESTEMT MÅDE EFTER TEGNING OG IKKE LÆNGER VIL YDE 100% BONUS SOM FØR I TIDEN.

JEG ER MEGET UFORSTÅENDE FOR DETTE OG TEMMELIG CHOKERET OVER AT DET SKER PÅ DENNE MÅDE.


M.V.H.
. Sputnik
.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej Sputnik.
For en god ordens skyld vil jeg gerne lige dele en udvalgt citat fra paragraf 1 i spillereglerne med dig.

Det er på alle områder forbudt at dele en kommunikation som er foregået mellem dig og support-teamet med andre brugere. Disse kommunikationer regnes for at være fortrolige og private.

Indholdet du har delt her skader ikke - Men du kan regne det her som en advarsel. Efterfølgende brud vil medføre sanktioner uden videre advarsler.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Som en opfølgning kan jeg dele denne tegning - Det er ét eksempel på at sættet godt kan sættes op så alle bonusser udnyttes. Det er helt op til spillerens egne ønsker om udnyttelse, pladshensyn og æstetik.

1692259576868.png
 

Sputnik

Active Member
Jeg er glad for at der er kommet en seriøs tegning frem og ikke en vildledende tegning.
Jeg forventer at det vil ske fremover igen og ikke igen.

Jeg er trods alt ikke den eneste der har været utilfreds med den vildledende tegning, og skal nok oplyse at der er kommet en seriøs tegning frem som ikke vildleder spillere.
.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg prøver lige igen: Tegningen er ikke "vildledende", men et eksempel på hvordan sættet kan sættes op. Det står spillerne frit for at kombinere sætbygningerne på enhver måde de har lyst til.
 

Sputnik

Active Member
Så prøver jeg lige igen.....
Den tegning der fulgte med er ikke en der viser hvordan sættet samles så alle **sæt-bygninger** yder 100% ydelse på samme tid.
Dette er vildledende, da der altid er fulgt en tegning med som viser hvordan sættet samles så det yder 100% ydelse på samme tid.

Dette har vildledt flere spillere som ikke var klar over at
**Udviklerne** er gået over til at stille sæt-bygninger op på en tegning som ikke yder 100% og så fra nu af selv skal lede efter opstillingen...

Sagt som før.
At denne forandring sker uden at oplyse at det sker, det er chokerende.
Samtidig er det at vildlede uden oplysning om forandring.

Jeg har oplyst dette til dem der ikke er klar over det, da **Udviklerne** ikke kan klare det selv.

(P.S.)
(Det er ikke alle der er på FACEBOOK eller FORUM da det ikke er alle der er under 35 år, der er også nogle der er over 60-70 år)


M.V.H.
. . Sputnik
.
 

Eltina

Active Member
Så prøver jeg lige igen.....
Den tegning der fulgte med er ikke en der viser hvordan sættet samles så alle **sæt-bygninger** yder 100% ydelse på samme tid.
Dette er vildledende, da der altid er fulgt en tegning med som viser hvordan sættet samles så det yder 100% ydelse på samme tid.

Dette har vildledt flere spillere som ikke var klar over at
**Udviklerne** er gået over til at stille sæt-bygninger op på en tegning som ikke yder 100% og så fra nu af selv skal lede efter opstillingen...

Sagt som før.
At denne forandring sker uden at oplyse at det sker, det er chokerende.
Samtidig er det at vildlede uden oplysning om forandring.

Jeg har oplyst dette til dem der ikke er klar over det, da **Udviklerne** ikke kan klare det selv.

(P.S.)
(Det er ikke alle der er på FACEBOOK eller FORUM da det ikke er alle der er under 35 år, der er også nogle der er over 60-70 år)


M.V.H.
. . Sputnik
.


Øh når man er over 60, kan man så ikke tænke selv?
jeg føler mig nu ikke dum, blot fordi jeg er over 60år.
Det er nu rigtig mange spiller der er over 35, og som er mellem 60-80 år.
de fleste unge har ikke en PC, så de er på via APP.
Da der er mange funktioner på PC som ikke er i APP, ja så mistes interessen for spillet.

alle sæt bygninger kan man jo se, hvor mange bygninger de kræver for at få fuld udbytte.

jeg har oplevet, at folk er så fokuseret på en tegning, at de ikke tror der er andre måder, at sæt bygninger kan sættes på.
tegningen er en guide til hvordan bygningen kan sættes, ikke den eneste måde.

bla har jeg informeret flere om at månebibliotek med alle bygninger kan sættes i en klump, og kun kræver en vej.
jeg har 4 månebiblioteker og MANGE af de øvrige sæt bygninger.
 
Senest redigeret:

Sputnik

Active Member
Øh når man er over 60, kan man så ikke tænke selv?
jeg føler mig nu ikke dum, blot fordi jeg er over 60år.
Det er nu rigtig mange spiller der er over 35, og som er mellem 60-80 år.
de fleste unge har ikke en PC, så de er på via APP.
Da der er mange funktioner på PC som ikke er i APP, ja så mistes interessen for spillet.

alle sæt bygninger kan man jo se, hvor mange bygninger de kræver for at få fuld udbytte.

jeg har oplevet, at folk er så fokuseret på en tegning, at de ikke tror der er andre måder, at sæt bygninger kan sættes på.
tegningen er en guide til hvordan bygningen kan sættes, ikke den eneste måde.

bla har jeg informeret flere om at månebibliotek med alle bygninger kan sættes i en klump, og kun kræver en vej.
jeg har 4 månebiblioteker og MANGE af de øvrige sæt bygninger.

Måden du skriver på tyder klart på at du er under 30, ellers ville du ikke være så negativ og påstående overfor andre at de er dumme.
 

Eltina

Active Member
Måden du skriver på tyder klart på at du er under 30, ellers ville du ikke være så negativ og påstående overfor andre at de er dumme.
Det er da godt du er så klog ;-)
at du ved hvad alle over 60 og under 35 år foretager sig og hvad de kan finde ud af.
 

Sputnik

Active Member
Der er kun en der har talt om hvem der er klog og dum.
At så påskylde andre for det man selv gør er vist ikke helt den store fornuft.


Øh når man er over 60, kan man så ikke tænke selv?
jeg føler mig nu ikke dum, blot fordi jeg er over 60år.
Det er nu rigtig mange spiller der er over 35, og som er mellem 60-80 år.
de fleste unge har ikke en PC, så de er på via APP.
Da der er mange funktioner på PC som ikke er i APP, ja så mistes interessen for spillet.

alle sæt bygninger kan man jo se, hvor mange bygninger de kræver for at få fuld udbytte.

jeg har oplevet, at folk er så fokuseret på en tegning, at de ikke tror der er andre måder, at sæt bygninger kan sættes på.
tegningen er en guide til hvordan bygningen kan sættes, ikke den eneste måde.

bla har jeg informeret flere om at månebibliotek med alle bygninger kan sættes i en klump, og kun kræver en vej.
jeg har 4 månebiblioteker og MANGE af de øvrige sæt bygninger.
Det er da godt du er så klog ;-)
at du ved hvad alle over 60 og under 35 år foretager sig og hvad de kan finde ud af.

...
 
Top