• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

plads til flere meddelser

DeletedUser291

Guest
kunne det ikke lade sig gøre at lave nogle flere linjer istedet for de 50 der er nu . kunne det være rart 100 -200 linjer og evt lave en ny hvor at handlerne bliver placeret i .

som det er nu hvor at jeg ligger mange handler op . så kan jeg næsten ikke se hvem der har været på besøg .
 

Skolehaven

Well-Known Member
Det kunne jeg også godt bruge. Jeg plejer at yde nabohjælp til alle der giver mig, og så er det rart at kunne se mindst 24 timer tilbage. Det kan man ikke hvis man har lagt mange handler ud som er blevet taget i løbet af den periode.
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg gør det samme som skolehaven, yder hjælp til de af mine naboer, der er aktive, og også kommer forbi min by, så det er lidt trist når hele min meddelelses bakke er fyldt med handler.

Kunne det evt. gøres sådan at der kommer en ekstra fane under meddelelser, en for hjælp og en for handel...?
 

DeletedUser291

Guest
jeg besøger alle dem jeg har spillet fri hverdag . og dem som så besøger mig får speciel behandling der hjælper jeg på den ting som de ønsker . de andre får bare hjælp på den første hånd jeg ser kan faktisk nå at være ude igen inden at spillet er færdig med at loade den på byen jeg besøger .
så der for kunne det være meget rart med en ordentlig besøgs liste .
 
Top