• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Point ved granitminer

DeletedUser137

Guest
Jeg har nu bygget en dværgportal og opgraderet max, og er næsten færdig med 8 granitminer også opgraderet max , men jeg har ikke fået et eneste point , kan det passe ?
 

DeletedUser176

Guest
Men de kræver ingen befolkning eller kultur (så vidt jeg ved)
 

DeletedUser221

Guest
Er det fornuftigt at slette miner og andre dværgeting, når man går til næste gæsterace?
 

Skolehaven

Well-Known Member
Når du har bygget de sidste veje og forsket den sidste ting så er det ok at slette deres miner. Der kommer dog en opgave om at sælge deres portal så den ville jeg vente med at sælge til den kommer for ellers skal du bygge den igen for at kunne sælge den :)
 

DeletedUser100

Guest
Mig bekendt går opgaven om at sælge portalen automatisk igennem, hvis du har solgt den inden du får opgaven :) Jeg har altid solgt mine så snart jeg ikke har haft brug for dem mere, uden problemer :)
 

Eragon

Well-Known Member
det går heller ikke noget at du sælger potalen, selvom du stadig har noget granit og kobber tilbage som du vil gemme til at bygge veje med, for det forsvinder ikke. Jeg er i gange med skovelver folket, og jeg har stadig granit og kobber til at bygge dværge veje.
 
Top