• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Prøven

DeletedUser64

Guest
Hvis prøven kun er lavet til dem der bruger Diamanter, sys jeg i skulle have skrevet dette, som jeg kan se lige nu er det umuligt at nå da flere ting vare flere dage :-((
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg bruger ikke diamanter, og jeg forventer at jeg når alle opgaverne i denne prøve.

Men det er selvfølgelig en stor hjælp hvis man snakker sammen i broderskabe, så man ved hvad næste opgaver er, så man kan være i gang med den, inden man når til den.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg er på ferie og logger på en måske to gange om dagen for at løse denne prøve. Jeg er ved 4. sidste opgave og har ikke brugt diamanter på det. Jeg må indrømme at jeg har taget en del alternative løsninger, blandt andet fordi det med at udforske 3 områder ville tage mig 6 dage. Så der tog jeg 3 gange forsyningernes styrke.
 

Eragon

Well-Known Member
Ja og hvis der er en i broderskabet, der er nået længere eller måske er færdig, så kan man få at vide hvad der venter af opgaver, så man fx kan have de 2 første forsyningernes styrke formular færdig :)
 

Skolehaven

Well-Known Member
Nu er jeg kommet til næstsidste opgave.... Den er lidt latterlig når man som jeg venter på at næste alder (orker og gobliner) kommer :( Opgrader 4 bygninger til niveau 5 eller højere og ingen vej udenom :( Man er jo direkte nødt til at rive ned for at genopbygge igen :( Det syntes jeg sku ikke er fair overfor alle de spillere der bare venter på at næste alder kommer... Man skulle have startet den lige efter den kom i stedet med sådan en opgave der ikke kan manøvreres udenom!
 

bambi

Active Member
Hej Skolehaven,

Jeg vil gerne bytte opgaver med dig ... jeg skal nok få lavet nogle Boliger som forberedelse til vores næste gæster og så kan du få lov til at fremstille nogle Trylleformularer i stedet ... kan jeg ikke klare, da jeg spiller uden Det Magiske Akademi ;)

/bambi
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg har taget det magiske akademi til mig selv om jeg stadig mener at der skal for meget til før man kan bruge det :p Så derfor har jeg det :D Jo jeg kan skam sagtens bygge lidt ekstra huse men det virker lidt plat, hvis man har bygget hele pladen op og optimeret det efter flest mulige point at man skal starte om på en eller flere bygninger og bygge dem op igen til trin 19 :p Lidt ligesom hvis man ikke har et magisk akademi og så er nødt til at bygge det for at komme igennem, når man ikke kan sælge det
 

bambi

Active Member
Hehe, det var nu mere, at jeg har pladsen til at bygge Boligerne og kan godt bruge den ekstra Befolkning til når de næste gæster kommer ..

Omkring Det Magiske Akademi, så har jeg stadig ikke brugt en eneste Trylleformular selv om lageret af dem vokser stille og roligt pga. Skattekisterne, så har svært ved at se, hvad jeg skulle bruge det til udover at fylde en masse plads, som jeg ved jeg får brug for når gæsterne kommer. Bliver det dog til et tilbagevende fænomen med sådanne Prøver som giver Runeskår, så bliver man jo selvfølgelig nød til at genoverveje om pladsen er værd at bruge for at kunne "vinde" disse Runeskår. Dog ser jeg dog samtidigt denne Prøve lidt som et forsøg på at lokke os til at bygge netop Det Magiske Akademi!

/bambi
 
Prøven er jo god nok for dem som har efterlyst mere aktivitet i spillet.
For mit vedkommende er der lidt for meget 24/7 over det.
Heldigvis er den ikke obligatorisk for at fortsætte spillet :)
 

Skolehaven

Well-Known Member
Som så mange andre spil så tror jeg at fremtiden vil byde på nye aktiviteter som denne prøve :p Så ja jeg tager de runeskår med hvis jeg kan klare den sidste opgave efter den med bygningerne, når den er færdig senere.
Jeg syntes ikke der er så meget 24/7 over opgaverne, eftersom jeg som sagt når det selv om jeg er i sommerhus og kun kigger ind 2 gange om dagen. Og nej den er heldigvis ikke obligatorisk, men jeg er så ærgerrig at jeg meget gerne vil have gevinsten :D
 

Eragon

Well-Known Member
Efter opgradering af 4 bygninger til lvl 5 eller højere, så skal der fremstilles 4 x avancerede redskaber, og dem kan man godt have gjort klar, så de bare skal samles sammen, når bygningerne er færdige :)

Det er fordelen ved et godt broderskab, så kan man hjælpe hinanden på den måde.
Jeg tror efter hånden at alle i mit broderskab er færdige med prøven, og jeg tror ikke at der er nogen der har brugt diamanter.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg er glad for debatten - Jeg formoder vi bliver bedt om at komme med noget samlet feedback når prøven er overstået.

Jeg er specielt glad for at høre at de fleste ikke har oplevet behov for at bruge diamanter - Den skulle meget gerne være designet så det ikke var tilfældet.
 

Eragon

Well-Known Member
Et forslag til næste prøve, hvis der kommer en mere, så kunne det være rettet mere som en broderskabs prøve.
Den skal selvfølgelig være sådan at de mindre broderskaber også kan være med.
 
Top