• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Quest: Forhistorisk Rune

DeletedUser

Guest
Hej.

Jeg sidder med questen/opgaven Forhistorisk rune/ære være træfolket, og kravet er at man skal have en forhistorisk rune. Er der nogen der kan forklare mig hvor jeg finder sådan en henne?

Mvh.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Når du har forsket forhistoriske vidundere, så skal du bare erobre en provins for at få en forhistorisk rune. Alternativt kan du få den ved at ende med at være en af topdonatorerne hos en andens forhistoriske vidunder. For at kunne det skal du igen have opfundet Forhistoriske vidundere.
 

DeletedUser

Guest
Når du har forsket forhistoriske vidundere, så skal du bare erobre en provins for at få en forhistorisk rune. Alternativt kan du få den ved at ende med at være en af topdonatorerne hos en andens forhistoriske vidunder. For at kunne det skal du igen have opfundet Forhistoriske vidundere.

Jeg har lige erobret en provins, men det kom der altså ikke noget ud af. Skal jeg bygge den der hedder ældgammel rune under kultur?
 
Det har du ret i miss.thyra, har lige testet det :)

Har ellers haft den opgave hængende i måneder mens jeg samlede runeskår og runer, uden at der skete noget LOL
 

Skolehaven

Well-Known Member
Hmmm... prøv lige at skrive til support om dette eller håb på de læser med her. Jeg er længe forbi den opgave (hvis jeg har haft den :eek: ) så kan ikke teste det eller tjekke tingene som de kan.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej.

Det lyder som en gevaldig kikser i oversættelsen. Jeg kigger straks på det.
 

DeletedUser170

Guest
ja det er kultur bygningen "ældgamle runer" der skal bygges for at klare den opgave, en oversættelses bommert.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg har rettet den til, så det skulle blive rettet med næste opdatering.

Tak for tippet!
 
Top