• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Reklamer i Elvenar

Lille pjok

New Member
Jeg vil gerne sige at jeg er meget glad for den mulighed der er i "Hobbyrum" i håndværkerhytten for at øge produktionen af en bestemt vare f.eks. mønt, forsyninger, frø eller mana.
Jeg håber det bliver :cool: :cool:
 

KJN001

New Member
Jeg er ikke så heldig at jeg har fået lov til at få reklamer - men håber det er noget der kan bruges :)
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg vil gerne sige at jeg er meget glad for den mulighed der er i "Hobbyrum" i håndværkerhytten for at øge produktionen af en bestemt vare f.eks. mønt, forsyninger, frø eller mana.
Jeg håber det bliver :cool: :cool:
Det er noteret! Udviklerne sætter stor pris på konstruktiv feedback, både positiv og negativ, i forhold til den slags nye tiltag. Tak!
 

Arbejderen

New Member
Jeg er også glad for at man kan tjene 1 ekstra VP i udviklingstræet når selv man har lagt VP. Det kan godt tage lang tid at komme videre, så al hjælp er velkommen, smiler
 

Lille pjok

New Member
Så skal de sørme også vide at det er dejligt at der er kommet flere og større gevinster med formularfragmenter i evighedens spir :)
 

Johso6

Member
Har til dato ikke fundet det såkaldte Hobbyrum, måske jeg er i det forkerte kapitel eller er det kun nogen spiller som får det
 

Eltina

Active Member
Jeg har ikke reklamen på beta eller her på dk serveren.
men det kommer jo nok.
det med kampe i spiret, at der så kan trykkes på hjertet og få 50% helbredelse, vil jeg bruge når det kommer til min by.

jeg har ikke behov for flere vare mm, så reklamer i hobbyrum vil jeg nok ikke se.
men min by er stor og jeg køber dagligt 3-4 runder af de 6 varer for forsyninger og mønter, som jeg har rigeligt af.
 

Sputnik

Active Member
Jeg har fået reklamer på BETA og DK ... det er endt med at der konstant kommer reklamer op på 2--5 min som er ekstremt provokerende, når jeg benytter min IPAD, det er chancen for at spillet stopper , hvis det er sådan det skal foregå.
.
 

Lille pjok

New Member
De reklamer der er i min by er kun af 2 - 5 sekunders varighed og de kommer kun hvis jeg vælger at trykke på dem - så jeg ser ikke noget problem i reklamerne. Hvis du ikke vil se dem så lad være med at klikke på dem.
Jeg mener det er en udmærket mulighed for Inno at forøge deres indtægter på, hvis der ikke er nok spillere der bruger rigtige penge i spillet.
MEN det skal være frivilligt at se reklamerne ellers så melder jeg også pas.
 

Sputnik

Active Member
De reklamer jeg får kan jeg ikke fravælge før de er færdige, ved at trykke på X når de er kørt igennem.
Det er reklamer for andre spil.
På min pc rør jeg ikke de reklame-film der kommer for at undgå det også skal ske på min pc.
.
 

Lille pjok

New Member
De reklamer jeg får kan jeg ikke fravælge før de er færdige, ved at trykke på X når de er kørt igennem.
Det er reklamer for andre spil.
På min pc rør jeg ikke de reklame-film der kommer for at undgå det også skal ske på min pc.
.
Har du prøvet at kontakte support om det? Det lyder ikke som noget det er tilsigtet.
Jeg har lige testet om mine reklamer gør det samme som dine. Jeg så på min PC at der var en "skat" i min by. Derfor loggede jeg in på min tablet i stedet - vedhæftet billeder fra mit forsøg - jeg nåede ikke at få et billede af reklamen - som sagt vsrer de normalt kun 2-5 sekunder.
 

Vedhæftede filer

  • Screenshot_20230624-211533_tablet1a.JPG
    Screenshot_20230624-211533_tablet1a.JPG
    54,1 KB · Set af: 27
  • Screenshot_20230624-211533_tablet2a.JPG
    Screenshot_20230624-211533_tablet2a.JPG
    47,6 KB · Set af: 32
  • Screenshot_20230624-211533_tablet4.jpg
    Screenshot_20230624-211533_tablet4.jpg
    812,6 KB · Set af: 26

Lille pjok

New Member
Har du prøvet at kontakte support om det? Det lyder ikke som noget det er tilsigtet.
Jeg har lige testet om mine reklamer gør det samme som dine. Jeg så på min PC at der var en "skat" i min by. Derfor loggede jeg in på min tablet i stedet - vedhæftet billeder fra mit forsøg - jeg nåede ikke at få et billede af reklamen - som sagt vsrer de normalt kun 2-5 sekunder.
"Skatten" er den filmrulle du ser på første billede :cool:
 

Sputnik

Active Member
Jeg vover ikke at gøre det igen, det var også på BETA1 det skete og siden har jeg ikke rørt den profil med IPAD.

Jeg ved ikke om det er ændret, men jeg skal ikke risikere at få sådan noget idioti på mit spil.

Reklamer er den største katastrofale manipolations tilladte emne der er tilladt...... det ses tydeligt overalt i alle butikker og på nettet i hele landet, Danskere tænker sig ikke mere om og tjækker ikke hvad det er de køber.
Dette udnyttes af alle fabrikanter og det er alt fra **mad til nordsø-olie og møbler**.


Eks. pålægsvarer er fyldt med restvarer , små blændet kødstykker som er komprimeret med *lim* og bliver til kyllinge skive pållæg.
Mere ækelt kan det ikke blive, det samme med meget andet, både fra Svin og Kreaturer.

Tjek i ingredienser, står der **kødstykker** = komprimeret med lim.



Måske er det mig der er for negativ i andres øjne og tanker, men det er ikke min sag, det må de selv om.

Sputnik
.
 

Eltina

Active Member
Hvornår kommer reklamer på alle byer?
jeg har ikke Reklamerne endnu.
jeg kunne godt bruge den 50% heling i spiret.
 

Eltina

Active Member
Jeg kan læse på beta Forum at hobbyrum kan hjælpe med øgning af nye ressource som er i kapitel 21.
så jeg håber at reklamer kommer til alle, når kapitel 21 starter.
 

Sputnik

Active Member
Jeg kan læse på beta Forum at hobbyrum kan hjælpe med øgning af nye ressource som er i kapitel 21.
så jeg håber at reklamer kommer til alle, når kapitel 21 starter.
Hvis spillet kræver at man skal have reklamer på skærmen, så falder alle reklame--hadere ud af spillet og det er ikke kun få almindelige mennesker der er umådelig træt af reklamer, så at påtvinge spillere reklamer, det er jo temmelig dumt.

Jeg tror ikke på at det er et krav at skal lastes med reklamer for fremtiden for at kunne spille spillet.
 

Eltina

Active Member
Hvis spillet kræver at man skal have reklamer på skærmen, så falder alle reklame--hadere ud af spillet og det er ikke kun få almindelige mennesker der er umådelig træt af reklamer, så at påtvinge spillere reklamer, det er jo temmelig dumt.

Jeg tror ikke på at det er et krav at skal lastes med reklamer for fremtiden for at kunne spille spillet.
Det er helt frivilligt om man vil trykke og se reklamer.
så man bestemmer helt selv om man ønsker noget mere ved at se reklamer.
men det skal da være på alle byer, så vi hver især kan vælge om vi ikke vil se, vil se en enkelt reklame eller dem alle.

man kan se reklamer :
opfind = 1 vp
spiret = 50% tropper retur
rund om byen = en gave
hobby rum ved håndværkeren = øgning af produktion.
 
Top