• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Ressource boost skævvredet

DeletedUser277

Guest
Fra hvor jeg ser spillet er boost i varer voldomt skævvredet. De spillere, der har boost i ruller og støv, har en mega fordel, da det absolut syntes, som det er de varer der nærmest konstant er mangel på. Specielt gælder det ruller.
Mine boosts er nærmest intet værd (marmor, krystal og eleksir), det syntes her, som om, der er alt for mange, der har boost i disse varer.
Kunne godt tænke mig, der blev set lidt på dette!
1. Enten i form at en bedre fordeling
2. Eller evt. åbne op for muligheden for, at man kan have et 4. boost.
Ser frem til jeres svar ;)
 

DeletedUser362

Guest
Jeg giver Goldy ret i skævt fordeling af boost. vi mangler konstant ruller og stål - håber i kan hjælpe os
venligst angel26
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Fordelingen af vareboost burde, i henhold til kortets opbygning, være fordelt ligeligt. Jeg skal dog gerne undersøge om vi har mulighed for at trække nogen data ud af spillet som kan undersøge dette.

Som udgangspunkt tror jeg ikke i skal forvente en 4. boostvare. :)

Jeg vil gerne høre fra flere spillere om i har samme oplevelse.
 

DeletedUser277

Guest
Kan kun sige at skævfordelingen er voldsom.
Formentlig fordi så mange inaktive spillere får lov til at forblive i spillet. Tænker hvis inaktive spillere blev fjernet eller i det mindste flyttet ud i et Inaktiv område, så ville problemet være løst.

Ved ikke hvor mange der rent faktisk giver sit besyv med her i forum. Mit indtryk er, at det desværre ikke er så mange, således kan det måske være svært at få mange kommentarer/likes på en tråd
Goldy
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg er så heldig at have boost i ruller, og det er rigtigt at der næsten hele tiden er efterspørgelse på dem, jeg hjælper selvfølelig mit broderskab først.
Men i 1. varegruppe synes jeg at det er marmor der er mangel på, jeg tager alle 1:1 handler jeg kan få fat på med marmor.
Mine boost vare er stål, ruller og eliksir.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Ja der er visse varer der er mangel på, som sådan skyldes det at der ikke er garanti for at de der vælger at forblive aktive har fået en jævn fordeling af boosts. Jo større server jo mindre vil du mærke det, men på en lille server som den danske vil du mærke det.
Tidligere har man jo begyndt at flytte aktive ind imod midten for at de ikke skulle ligge ude i ingenmandsland i evigheder. Men inde imod centrum føles det efterhånden også lidt som ingenmandsland. Der er et mylder af stoppede spillere som er forskellige steder i spillet og som ikke vender tilbage :(
Og ja jeg har nemt ved at komme af med mit Marmor Eragon ;) Jeg har en god overproduktion af det, som regel også nemt med mine juveler og kun lidt sværere med krystal. Syntes det variere lidt hos mig om det er juveler eller støv der er mest mangel på. Man vælter sig i eliksir :eek:
 

DeletedUser235

Guest
Når jeg kigger hos handelsmanden lige nu(25 timer før skriftrulle turnering begynder) er der 14 sider med tilbud, i de 7 af siderne er kravet skriftruller, og sådan er det ofte. Men der er også en del inaktive spillere i mit område, hvis byer får lov til at blive liggende på trods af at de har været inaktive et år eller mere. Man skulle måske se på om der en overvægt af spillere, der er kommet over begynder stadiet; der har boost i skriftruller og som stopper med at spille, og i givet fald, så hvorfor - er det fordi provinserne er for svære, bygningerne for kedelige eller andet.
 

DeletedUser277

Guest
Helt enig kvgg..... Som jeg allerede har nævnt i mit indlæg. Så er jeg også af den overbevisning, at problemet er inaktive spillere, der får lov at blive selvom de ikke har været aktive i meget laaaaaaaaaang tid :(:(:(:(:(:mad::mad::mad:
 
Top