• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Rise of Cultures

Skolehaven

Well-Known Member
Hej alle
Man får helt lyst til at sige "Her har I mig tilbage", men det ville ikke være helt sandt :D Jeg har dog opdaget at InnoGames har lavet et nyt spil, i stil med Elvenar, som jeg selv er blevet glad for :eek: Jeg har derfor lavet en kort lille video om det, som jeg har vedhæftet her!
Kort fortalt vil jeg gerne have nogle flere danske legekammerater, både de aktive og mindre aktive. Så er der nemlig også bedre mulighed for alliancer med lige det temperament man selv har ;) Alliancen RoC Danmark har lavet en FB gruppe, som man er velkommen til at gå med i, hvis man er interesseret. Der er kun danskere i og den hedder: Rise of Cultures Danmark.
Spillet har ikke selv et forum jeg kunne finde eller andre sjove ting. De er åbenbart kun på socialmedia :eek: Blandt andet FB, hvor gruppen hedder: Rise of Cultures - Official Group. Blandt andet her kan man få sine nyheder om spillet og få råd af andre spillere :)

Skulle man have lyst til at være med så find spillet i din app store eller download en emulator på din PC og spil med :)

Hav en dejlig weekend
Skolehaven
 

Skolehaven

Well-Known Member
Skulle man have lyst til at vide mere om Rise of Cultures, så har jeg lavet endnu en video, hvor jeg går igennem opbygningen af ens by og hvor det er forskelligt fra Elvenar. I kan se videoen her.
 

Sputnik

Active Member
Hej, det har været hyggeligt at se hvordan din by går frem og samtidig lære starten i det nye spil. :)
Det er gode informationer du vælger. ;)
 

Skolehaven

Well-Known Member
Tak :) Selv om jeg holder lidt igen for at kunne lave bestemte videoer ;)

Jeg har denne gang fokus på Skattejagten, som har en masse sammenfald med vores egen ugentlige turnering, da denne også kører hver uge. Man kan se med HER for at få en forklaring på hvordan det fungerer :)
 
Top