• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Rune handel

Eragon

Well-Known Member
Nu hvor det næsten er helt umuligt at have alle vidundere i byen, og vi derfor hver især skal vælge hvilke af dem vi vil bygge, så mangler jeg i den grade en "Rune-handelsmand" et marked hvor vi kan handle med vores runer.
For at det ikke bare skal være en frihandel, så kan der evt være et gebyr på, så vi skal betale X antal mønter for at sætte en handel op.

Jeg tænker også at vi gerne skulle kunne bytte runer med grossisten, ved godt at han er meget grådig, så det kunne være at vi skulle give 5 runer for at få 1 rune.

Skulle det så også gøres lidt sjovt, så kunne der indføres et "Rune-lykkehjul", som vi kan dreje en gang om dagen.
 

Eragon

Well-Known Member
Især nu hvor man har valgt at lave denne forringelse af krystalfyrtårnet, så har jeg rigtig mange runer til det vidunder, der aldrig bliver brugt, for jeg vil ikke ofre så meget som 1 VP mere på det vidunder...
Så her bytter jeg gerne 10 ubrugelige fyrtårns-runer til 1 rune til et vidunder jeg gerne vil bygge, eller opgraderer....
 

DeletedUser307

Guest
Jeg har "byggemodnet" de vidundere jeg har forsket mig frem til. Jeg har så 40 og 31 runer til overs i to jeg ikke kan forestille mig jeg nogensinde vil bygge. Så er der to jeg har bygget, hvor jeg har 83 og 73 liggende. Det er så langt rigeligt til at kunne opgradere dem. Det ville være dejligt at kunne bytte nogle af dem til runer i nyforskede vidundere :)
 
Top