• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Runer

Skolehaven

Well-Known Member
Når man har udbygget sin forhistoriske vidunder helt og ikke længere skal bruge runer på det. Hvad skal man så bruge det til at man kan få flere runer til dem? Man kan jo ikke engang lave dem til runeskår så man kan bruge dem til at få andre vidundere eller?
 

DeletedUser43

Guest
Næææh ikke mig bekendt, det er dog utrolig trættende, jeg har over 60 runer til militærkloster :O kan ikke bruge det til en skid.
 

Eragon

Well-Known Member
jeg har det på sammen måde, hvad skal jeg bruge runer til kloster og fyrtårn......!

Hvorfor kan vi ikke få lov til at vælge en rune..???
 

Eragon

Well-Known Member
Det koster mig op til 3200T mønter og tager omkring 2 døgn at udforske en ny provins, det koster mig mindst 8 x 50 Granitgolem at vinde hele provinsen.

Så hvorfor skal jeg så "vinde" noget bras af en rune, som jeg på ingen måde skal bruge....?

Elvenar.jpg


Det er IKKE noget at sige tillykke med, en rune til mit militærkloster, kan jeg ikke bruge til en fløjtende fis.

Kan vi ikke snart få mulighed for at vælge hvilken rune vi ønsker, få en bytte central eller på anden måde få gjort et eller andet så vi ikke bliver ved med at få noget bras vi ikke kan bruge........????????????
 

Eragon

Well-Known Member
Hvor mange af opgraderingerne skal man bruge runer til, for jeg synes at jeg ikke bruger andet en mine hårdt tilkæmpet relikvier (til min boost vare) på at opgraderer.
Kun en opgradering har jeg skulle bruge en lille håndfuld runer til, det giver da ingen mening med de runer, hvis vi slet ikke skal bruge dem....!

Hvor høj lvl kan disse så kaldte vidundere komme op i...?
 

Skolehaven

Well-Known Member
De kræver runer for hvert 5. niveau og kan komme i trin 15.
Så når du bygger dit FV. For at komme i trin 6 og igen i trin 11.
 

Eragon

Well-Known Member
ok tak for svaret :)

Jeg synes bare at det er lidt trist, at man ikke skal bruge runer til opgradering af alle niveauer. Det ville for mig give større mening, end at jeg skal bruge en masse relikvier fra min boost vare.. Jeg falder et boost niveau eller mere for hvert trin jeg bygger på mit militærkloster..
 
Top