• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Sende besked

DeletedUser590

Guest
Jeg er på udkig efter et Broderskab. Ved nogle står der at man skal sende en besked til en bestemt person med f.eks. oplysninger om boost.

Mit problem er at jeg kan ikke finde nogen måde i spillet hvor med jeg kan sende besked til en bestemt person.

Det skal lige med at jeg spiller på Android table

På forhånd tak for hjælpen
Punisher
11011 point
Marmor boost
Silke boost
Juveler boost
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser367

Guest
Screenshot_10.jpg
Du klikker på tallet ved pokalen under dit profilbillede - så kommer du ud i highscoren.
Her kan du søge på navnet på den spiller du vil sende en besked.
Når du har fået navnet frem i listen, venstreklikker du på det og vælger send besked.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser590

Guest
Du klikker på tallet ved pokalen under dit profilbillede - så kommer du ud i highscoren.
Her kan du søge på navnet på den spiller du vil sende en besked.
Når du har fået navnet frem i listen, venstreklikker du på det og vælger send besked.

Tak for dit svar. Jeg tror at jeg har fundet problemet.

Du skriver venstreklikke hvilket betyder PC. Da jeg spiller på Android tablet har jeg nok ikke de samme muligheder som hvis jeg spillede på PC.
 

DeletedUser367

Guest
Det har du ret i - beskedsystemet er ikke implementeret i App'en - endnu.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Ja man kan desværre først skrive med andre, når man spiller fra app, hvis man er medlem af et broderskab. Der har man internt mulighed for at chatte.
 
Top