• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Skovstier eller træstier...

DeletedUser461

Guest
Jeg er i gang med elver-gæsteracen. Er kommet til en quest, der lyder: "Skovstier - Forsk i skovstier." I menuen "Opfind" skal man forske i "Træsti"
 

DeletedUser461

Guest
upload_2018-6-17_21-10-52.png


**Træsti** ligger i **Orker og Goblinger**.
Hvis du følger og løser quest sammen med det område du er i så følger de forskellige navne med.
Kig tilbage i *Orker så finder du det der.

MVH
. . . @Sputnik
Måske skulle du selv lige kigge tilbage og se efter... I "Orker og Gobliner" finder vi "Mosesti"
 

Tordhrano

Active Member
Det kan jo lige så godt blive rettet, men min erfaring er at det ikke er alt, der rapporteres på forum, der får en reaktion fra Inno. Rapporteres gennem support får man i det mindste et svar.
 

DeletedUser461

Guest
Hej Deems: Sådanne inkonsistenser er der mange af - så det er bare med at være alternativ i sin opfattelsse af opgaven :)
Hej Silvertoe. Ja, du har ret. :) Jeg går ud fra, at det er derfor Inno har netop denne del af forummet med plads til tekstrelaterede fejl, så vi kan rapportere disse inkonsistenser for at få dem rettet.

Det kan jo lige så godt blive rettet, men min erfaring er at det ikke er alt, der rapporteres på forum, der får en reaktion fra Inno. Rapporteres gennem support får man i det mindste et svar.
Hej Tordhrno. Tak. Det vil jeg huske på, hvis jeg skulle falde over flere fejl/mangler :)
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Tak for rapporten. Jeg vil lige undersøge det nærmere og se i hvilke sætninger der er sket fejl, og få dem rettet. Rettelserne slår igennem med næste opdatering.
 

DeletedUser461

Guest
Det er heller ikke det samme ved mennesker og elvere , men det er hyggeligt at se der er en der går dybt grassat over en bagatel som er et enkelt *ord* . :D

@deems
Jeg gjorde mit bedste for at *berolige* dig ved privat mail. :)

Mosesti, Træsti, Stenvej , de 3 stier hopper rundt og skifter imellem de 3 punkter og er alle *skovsti'er*
Jeg ved ikke om du selv er klar over det @Sputnik, men din tilgang virker belærende og nedladende... Det burde du ellers vide, da jeg ikke er den første, der har skrevet det til dig på dette forum. Men jeg vælger at tro, at du blot har misforstået en rapport om en tekstrelateret fejl med, at jeg havde brug for råd og vejledning. Så jeg vælger at stoppe her.

@Galadan Tak for responsen.
 

DeletedUser461

Guest
@deems
De der vil se negativt på andre skal have lov for min skyld, jeg er blot *personligt* den modsatte type af det negative.

Ja, det ses tydeligt i dit udbrud i tråden omhandlende fjernelsen af chatkommandoen "/who" :D

@deems
Håber du forstår det denne gang.
:rolleyes:
Forstår stadig ikke, hvorfor du skulle begynde at ævle om noget uvedkommende i en tråd, der blot var en rapport om en tekstrelateret fejl.

@deems
(PS)
Der er 7--8 personer i dette spil der har kørt så meget som muligt med at genere mig, af og til opstår der en mindre konto der også begynder med det, muligvis ny oprettet af en af de 7--8 spillere, (små profiler ikke medtalt) ...
Ikke at jeg synes det på nogen måde er i orden at gøre sådan, men hvis du har opført dig på samme måde overfor dem, som du har over for mig, kan jeg godt forstå deres bevæggrunde...
 

DeletedUser390

Guest
Det er så nu vi vender tilbage til trådens emne tak :)
 
Top