• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Spørgsmål fra en ny spiller (•;

DeletedUser563

Guest
Hej!
Jeg prøver at gennemføre en quest, men sidder vist lidt fast... Heksen vil have at jeg enten får en “forsyningernes-styrke eleksir” eller bruger én, men jeg har vist ikke helt opfattet hvor jeg får fat i sådan én henne....

Desuden har jeg søgt om medlemskab i flere broderskabet, men får ingen svar tilbage, så jeg må vitterlig være dårlig eller lugte af sur nummer siden ingen gider at dele sit broderskab med mig

/Vrild
 

DeletedUser367

Guest
Hej :)

Forsyningernes styrke laves i det magiske akademi. Såvidt jeg kan se har du ikke bygget den bygning endnu.
Ikke alle broderskaber er lige aktive, tror mere det er derfor du ikke får svar tilbage end at det er fordi der er noget galt med dig.
Du er måske nok ikke så stor, men små spillere kan jo vokse sig større ;)
 

Silvertoe

Member
Hej!
Jeg prøver at gennemføre en quest, men sidder vist lidt fast... Heksen vil have at jeg enten får en “forsyningernes-styrke eleksir” eller bruger én, men jeg har vist ikke helt opfattet hvor jeg får fat i sådan én henne....

Desuden har jeg søgt om medlemskab i flere broderskabet, men får ingen svar tilbage, så jeg må vitterlig være dårlig eller lugte af sur nummer siden ingen gider at dele sit broderskab med mig

/Vrild

Du kan jo være heldig at vinde den i en af de tre besøg, som du foretager pr. dag :)
 
Top