• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Spejder boost eller flere spejdere

DeletedUser206

Guest
Er i den situation at mine spejdere tager over ½ døgn pr provins og da jeg samtidig har haft ret meget fart på gennem spillet hænger jeg lige inden dværgene og mangler mulighed for Videnskabspoint, kan umiddelbart maks lave 16 på provins på et døgn pt, og så ellers hvad jeg kan få via køb med ressources osv. Synes det ville være skønt med noget tiltag der kunne øge provinsscoutnings muligheden, har pt 5 arbejdere og det kniber snart med at finde noget at lave til dem pga manglede opgraderingsmuligheder
 

Skolehaven

Well-Known Member
:eek: det tager mig pt 1 døgn og 4 timer at spejde en provins. og jeg ved at det tager længere tid for andre. Bare det var mig der kunne få 16 om dagen :S
 

DeletedUser206

Guest
så kunne du osse godt bruge boost eller ekstra scout :) eller lignende :D
 

Eragon

Well-Known Member
jeg ligger på ca 23 timer og en pris på 2500T
Jeg kan heller ikke helt følge ideen med at det skal tage så langtid at udforske en provins, og at det skal være så dyrt, for når man forsker en provins til fx 2200T så bliver alle de andre provinser dyre, selvom de kostede det samme inden spejderne blev sendt afsted.

Få nu indført en spejder bygning, som vi kan bygge og opgraderer, så det vil blive hurtigere og billigere at udforske en provins.
 
Top