• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Stadig mangle på naboer

DeletedUser81

Guest
Dette spil tager mere og mere en drejning så vi er nogen der ikke rigtigt kan følge med, det store problem er at vi stadig ikke har ret mange naboer i forhold til andre spiller( og det ser ud til at være stoppet igen med ny ankommende) 1.Man mangler naboer at kunne polish hver dag. 2. Man mangler naboer at kunne handle med. 3. Det nye nu med turnering oplever man at man ikke er så mange naboer til at sammenarbejde med og på den få så mange kister åbnet i det samme område. Jeg må snart indrømme at Elvernar teamet skal til at gøre noget ved problemerne inden der snart ikke er rigtige faste kunder/spiller tilbage. Man retter jo ikke de store fejl i spillet inden man bare laver noget nyt..

Lilletom
 

bambi

Active Member
Hej Lilletom,

Kan kun give dig ret i at dette med manglende naboer burde have en klart højere prioritet hos InnoGames end det har - det har været et problem i lang tid og der bliver ikke gjort det store ved det - har dog set nogle bannerreklamer rundt omkring på nettet, så de prøver i det mindste på at få lidt nye folk ind nu.

Dette er selvfølgelig også fint nok, da det giver nogle man kan yde nabohjælp til (hvis der altså kommer nogle til), men mht. Turneringerne tror jeg ikke på det kommer til at hjælpe os - nye spillere har ikke de varer/tropper der skal til for rigtigt at kunne hjælpe med at få flere kister åbnet.

En ting jeg også syntes er kedeligt omkring Turneringerne er at der er en tvungen rækkefølge af ens opdagede Provinser - jeg har måske et par aktive spillere som rigtigt ville kunne være en hjælp i Turneringerne, men da de lægger et godt stykke fra mig, så skal jeg måske igennem 10-15 eller flere Provinser før jeg vil kunne komme i nærheden af dem og vi kan være fælles om at kæmpe os frem i en Provins.

Hvorfor er det dog ikke lavet, så man selv kan bestemme hvad for en Provins man ønsker at kæmpe i inden for det opdagede område man har? Det ville kunne gøre det lidt mere interessant at være med i Turneringerne ..

/bambi
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Med hensyn til dette kan jeg desværre ikke sige så meget andet end at udviklerne stadig arbejder på at finde en god løsning - Det går fremad, men jeg kan endnu ikke love hvilken opdatering det kommer med.
 

Eragon

Well-Known Member
Hvad med at forslå den at man kan starte en ny by på en af de tomme byggegrunde....!

Vi kunne evt få besøg af udflytterne, når feerne nu en gang forlader os :)
 

DeletedUser235

Guest
Problemet er kun blevet større med Version 1.10.

Der er 3 i vores broderskab som bor i meget øde områder, og nu skal de til at anvende/bruge Orker for at kunne forhandle sig frem til de naboer der er og det uden at vide om naboen overhovedet er aktiv.

Hvor svært kan det være. Kortet er systematisk opbygget, op til højre 45 grader, ned til venstre 45 grader til siden 10 byer og man finder en by/byggegrund med booster på det man selv har og så er det vel bare at flytte byen og hele det udforskede område til den nye og tættere bebyggede lokation.

Som bonus info har vi allerede en, udover de 3, som helt har stoppet spillet fordi der ikke var nogle naboer.

Håber meget, at der snart bliver gjort noget ved dette problem.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Der arbejdes på en løsning - Og designerne er selvfølgelig klar over at kortet har en systematisk opbygning, men derfor er der stadig visse tekniske vanskeligheder med at flytte spillere rundt.
 

Eragon

Well-Known Member
Måske kunne man lade os selv få mulighed for at flytte vores by, vi kunne evt får en uge til at få det gjort :)
 

DeletedUser282

Guest
Øv - jeg har samme problem... Jeg kan ikke handle via naboer med ligesindede. Desuden ser det ud til at ingen har marmor for tiden... underligt. Jeg har også mange naboer, som er startet og aldrig kommet igen... De naboer, der fortsætter er for store til mine handler, så det er ret trist... og nu er vi i december 2016...
 
Top