• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Support???

DeletedUser70

Guest
Er der nogen der kan forklare mig hvad vi skal med supporten???
Eller mangel på samme.
Har endnu ikke oplevet at få løst ET problem. de svarer med et spørgsmål. skriver man så tilbage, får man et ligeså ubrugeligt svar.
Eller bliver spist af med:"sender det videre til udviklerne" eller bedre endnu:" det beklager vi".
Men det bliver rettet i næste update..... tror de da. men hvad sker der?? der kommer da bare et nyt problem. Hvorfor spiller de "gode" mænd/damer ikke spillet så de ved hvad fa..... vi snakker om.???:eek::eek::mad::mad::mad::mad::mad:
Men...... på den anden side, hvorfor spilder jeg overhovedet tid på at skrive det her. INGEN ser det eller svarer på det af dem der har noget med det at gøre.:(:(:(:(:cool::cool::cool::cool:
 

DeletedUser69

Guest
tror ærlig talt det er frivillige ulønnede tosser som os selv det er bedøvende lige glad.
de har fået en liste med svar og så slår de med en terning og skriver det tilbage.
Jeg personligt har heller aldrig blevet hjulpet med noget i support endnu ender med se sædvanlige svar
og det man skriver her i forum er KUN andre spillere der gider glo på
Aldrig oplevet en værre service end i dette spil eller et med så mange problemer som ikke er et beta
 

Skolehaven

Well-Known Member
Hmmm.... ja for supporterne er alle udviklere og hopper bare ind med deres Harry Potter stav og retter alle fejlene som vi som spillere rapporterer med det samme. Det er jo skide nemt at lave spil, så et stort under at I ikke bare har lavet et spil selv der er meget bedre til glæde for alle os frustrede spillere :rolleyes:
 

DeletedUser69

Guest
elsker din åndsvage ironi og dine fine tryllestave og ja du er et bevis på MAGI virker for du er så klog at du kan gå rundt uden hoved HAHA;)
for resten så forstår jeg ikke du hjælper dem men den store viden du har
 

DeletedUser70

Guest
kunne du for EN gang skyld lade være med at blande dig i et indlæg. og lade Galadan svare. hvis jeg havde vidst hvordan man laver et spil ville jeg fanma gerne have gjort det. nu ved disse mennesker hvordan det gøres, så må de jo også voksne nok til at rette de fejl der er.:eek::eek::eek::eek::eek:
 

Skolehaven

Well-Known Member
Så hvis jeg er uenig med jer og ikke hyler af den samme måne som jer så skal jeg bare passe mig selv. Jeg er glad for at dette er på plads, så ved jeg i det mindste hvem dermå benytte forummet.

I øvrigt så vidt jeg ved er det et lokalt supportteam, der indsamler fejlrapporter på det lokale sprog, oversætter dem og sedr fejlen videre til et tyskfirma, som så går i gang med at rette fejlene. Ganske naturligt gøres dette i en prioriteret rækkefølge, der formentlig vurderes udfra hvor alvorlig fejlen er og måske også hvor længe den forventes at tage at finde og rette. Den sidste del er den man som spiller selv kan hjælpe med til ved at sikre de ikke er i tvivl om hvor fejlen er.
Eftersom det lokale team kun sætter gang i fejlretningsprocessen, men ikke har indsigten i hvordan, hvornår og hvor længe det vil tage at rette fejlen, så syntes jeg det er lidt meget at forvente at de skal gå ind at sige: Tak for fejlrapporteringen. Vi får den rettet og opdaterer spillet i morgen/om en uge etc.
Men det er nok bare mig der ikke forventer at chefen for spillet kan samtlige sprog som spillet er lavet i, samt personligt kommer ind og svarer på alle supporttickets, hvorefter han han sætter gang i sine programmeringsaber. I har fuldstændig ret. Jeg er bare et fjols der ikke sætter baren højt nok for mine forventninger til hvem det er der svarer mig når jeg skriver til support.
 

DeletedUser69

Guest
helt ærligt hvad har chefen med fejlretninger og support at gøre ?? du blander en hel masse ting samme så vidt JEG ved har vi galadan og mc41 til at tage sig af tickets og galadan er vel også trådt i kraft her på forum . Jeg beder ingen om at gøre tingene hurtigere end de kan eller sige tak for fejlberetning. det jeg ønsker er at galadan som er sat på her i forum bla. Da der ikke er flere indlæg end der er, kunne skrive set noteret eller noget .... ikke andet hvis du ser på nye indslag kommer der vel MAX 5 om ugen og så meget står der vel heller ikke dem at kan kunne skrive eller paste en besked til os
det jeg ( brokker mig ) over højere oppe er supporten ... de er rimelig hurtige til at svare på ens ticket men det er standart hvad de spørger om og de fleste for ikke at sige alle svar ender alligevel bare med at : det sender vi videre til spiludvikleren
tag eks. handelsmanden : når man køber varer forsvinder de ikke altid men bliver stående . det er ellers var et kendt problem i beta ved 0.33
når man så laver en ticket på det fordi det stadig sker random ikke kun for mig men hele min klan får man svaret ;;; det er ukendt for os men sender det videre.. .
beta er stedet hvor man finder og retter problemerne inden de kommer til os derfor når vi så opdager en kendt fejl eller en ny er man jo venlig og rapportere det videre
og til dig skolehaven du arbejder jo for som som du kalder det :rolleyes: er det en ny forkortelse for SFO for tror ærlig talt du taler om ting du tror du ved,
og det er også nemt at bilde børn en masse ind når de ikke er ældre, så tror du lige skal ind og rette i nogle ting :p:p
næste gang du blander dig prøv at holde dig til et emne og bland HARRY POTER om det hokuspokus og tryllestøv uden om det virker nok i SFO men ikke i et spil hvor voksne også spiller
 

Skolehaven

Well-Known Member
Selvfølgelig kunne Galadan spamme diverse tråde med set, det må vi gøre bedre, det undersøger jeg mm, men jeg syntes personligt ikke at med det lave antal indlæg der er her at han behøver at nævne i hver tråd han læser alt og ender med at have mindst ligeså mange indlæg som os andre fremover. Kunne han svare lidt oftere for at vise/bevise sin tilstedeværelse? Ja det kan han da.

Som standard er det vel de samme ting de skal bruge for at reproducere fejlene, og give en så grundig fejlrapport som muligt, så fejlene tager kortest mulig tid at rette. Så i bund og grund når vi som spillere ikke får alt med er det vel deres opgave at spørge netop ind til de ting, så de ikke laver unødig rod i fejlrapporteringssystemet, for på den måde at give udviklerne mest mulig tid til rent faktisk at arbejde på fejlene.
Nej jeg ville nok ikke sige en fejl er ukendt for mig, hvis jeg var i support, men vil alligevel være glad for hjælpen, men syntes ikke jeg skal være dommer over hvordan de skal formulere deres svar.

Jeg tror jeg har nævnt hvad jeg mener om brugen af beta andetsteds, men jeg hopper lige over det der med fornærmelserne imod hvad andre spillere laver i deres proffesionelle liv ;)
 

DeletedUser69

Guest
hold da kæft hvor er du dog fatsvag. selvfølgelig skal man ikke sige set mellem hver ord . det jeg vender hen imod er bla. når der er folk der kommer med ideer forslag og andre ting der kunne forbedre spilleglæden eller når vi fortæller om en fejl eller oplevelsen af en opdatering (0.33 ) eller en anden grund til vi henvender os.
ingen dør af at høre på sandheden indimellem i stedet for at være den store klogeåge. og hver gang du skriver er det en gang bræk for at sige det mildt og taler om magi ting og trylleri dette er godt nok en fantasi spil men alligevel ..............;)
whooooo nu kommer HARRY POTER ( potter ) men du fatter intet i din fantasiverden :eek::eek::eek::eek::eek::D
 

DeletedUser66

Guest
Tja. har i 3 ikke lagt mærke til, at det fatisk næsten kun er jer 3 der GIDER bruge det her forum mere..
De få andre der er her inde. lægger kun lige 1 - 2 beskeder. og så ser man dem ikke mere..

Personlig GIDER jeg ikke offere min tid og energi. på Ubrugligt Support + Ubruglige forum moderatore.
Samt er nok så dø træt af det her spil. det eneste jeg normalt gør, er kun at log ind for at høst, samt sæt ny produktion igang. brug FP. og så log af igen..
offer ikke engang tid på at hjælp naboer eller broderskabber mere..
Opdage Jeg fejl i spillet. Gider jeg heller ikke meld det mere. da der jo aligevel intet sker. Udover at jeg jo bare vel får den sædvandlige besked om at det er min computer der er for gammel i forhold til spillet.

Men undre mig dog at i 3 gider bøvle med den her forum.
 

DeletedUser69

Guest
Noget skal man lave, om ikke andet så drille hinanden
Jeg er måske bare så dum at tro på det en dag Virkelig skulle være muligt at få et ordenligt spil ud af det. Selv om det ser ud til at galadan også er ved at blive passiv selv om der kun er få indslag om ugen eller mindre, er det intet fra ham her mere
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Først og fremmest - Jeg hilser jeres debatlyst velkommen, men den skal foregå i en ordentlig tone.

Jeg skal gerne indrømme at jeg ikke har været så aktiv på forum som det kunne ønskes - Der er andre ting i jobbet som CM som har krævet mere tid end forventet. Jeg vil derfor senere i dag starte processen med at finde et 3. medlem til vores team.

Med hensyn til de svar i får af support så tager vi gerne imod *konstruktiv* kritik. - Men det tæller altså ikke som konstruktiv kritik at man ikke nødvendigvis er tilfreds med svaret, hvis vi skal kunne bruge det fremadrettet er det nødvendigt med lidt mere indhold end blot at det er dårligt.
 

DeletedUser69

Guest
Nå så kom du ud af Hulen.
man skal åbenbart bare ¨gå ud til kanten og et ½ skridt længere
det med tonen ska vi tage den i det høje C eller ska vi holde den på et G.
nå men glad for du stadig dukker op om ikke andet når man presser citronen lidt
med hensyn til nye medlem bare det ikke er en med noget med (haven) i sit navn
 

DeletedUser69

Guest
Har bare svært ved at klare folk der er så kloge og spiller så smarte bare fordi de har arbejde i en SFO
men skal nok bukke og krybe for Jer og holde min kæft så kan i alle 2 selv holde debat i dette travle forum og selv reportere ALLE de Fejl spillet stadig har
Over and out
 

DeletedUser70

Guest
Jeg må desværre give Noone ret. Hvem fanden gider spilde tid på at lave en tråd??Der kommer alligevel ikke til at ske en skid i det her spil. vi spiller i håb om at der kommer noget nyt, men der er åbenbart for lidt der gider spille.Nok fordi der er så mange FEJL, som ingen gider rette.
Tror ikke at du (galadan) behøver søge efter nyt medlem til jeres team, for folk stopper med at lave tråde og overhovedet komme på forum.
Antallet af spillere er stødt faldende(udover dem i selv fjerner).:eek::eek::eek:.
Jeg skal nok også lade Jer lege med med Jer selv herinde.:p:p:p
 

bambi

Active Member
Hejsa,

Nu der bliver skrevet lidt af hvert omkring forummet her i denne tråd, så kommer jeg også lige med lidt her ..

Det som jeg syntes der mangler rigtigt meget her i forummet er noget feedback på specielt de fejl og forslag man kommer med. Selvfølgelig ved jeg godt at en fejl/forslag i første omgang skal videre opad i systemet og fint at der lige bliver skrevet at det vil blive sendt videre.

Der hvor den så går galt for mig er, at man så ikke hører mere omkring det man har skrevet af fejl/forslag - her kunne det være rart at man f.eks. en uges tid efter får et opfølgende svar på hvad der så er fundet ud af længere oppe i "systemet" - f.eks. om det forslag man er kommet med er taget godt imod og vil blive forsøgt lavet i spillet inden for et par måneder, et halvt år eller senere.

Som det er lige nu hænger man bare og aner ikke om det man er kommet med kan bruges til noget som helst - for en ting er hvad andre her på forummet syntes, men hvis dem højere oppe i "systemet" ikke finder ideen god, så kunne det jo være rart at vide / kom ens forslag egentlig videre eller faldt det ned mellem 2 stole ...

Tror også mange godt kunne tænke sig at vide noget om hvor spillet er på vej hen - altså hvad vi kan forvente os inden for 1-2 måneder, hvad der sker om et halvt år / om et år .. selvfølgelig er sådanne estimater på hvornår der kommer dit og dat svære og vil sikkert skulle reguleres indtil flere gange, men kunne alligevel få os til at føle at der kommer noget som er værd at vente på.

Problemet kan selvfølgelig være, at der bare ikke er noget plan for spillet og man bare tager det som lige falder os ind i denne måned ....

/bambi
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Det har vi CMs i de forskellige lande også efterlyst af samme årsag. Det har også været en lidt tom fornemmelse at sende et forslag videre, og så ... ingenting.

Vi havde et video-møde med en af udviklerne for noget tid siden ang. den nye opdatering som jeg snart vil lave et indlæg om, hvor vi kunne stille de spørgsmål vi havde i den forbindelse - Og vi har efterlyst at det blev en fast tradition, netop for at vi kunne komme med de bedste forslag og få klart svar på hvorfor [eller hvorfor ikke] et givent forslag kommer med i spillet.

Vi mangler endnu det endelig svar, men mit indtryk er at det blev taget godt imod og at udvikleren (Timon, i har måske set ham i Innogames TV) også synes det var en fin oplevelse.

Jeg skal nok holde jer underrettet - Tænker at lave en afstemning herinde om hvilke forslag i helst ser jeg prøver at få svar på.
 
Top