• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Tiden står stille....!

Eragon

Well-Known Member
Når man som jeg og mange andre er nået op i en vis størrelse, så begynder alt at tage rigtig lang tid.
- De fleste bygninger tager over 14 timer at opgraderer.
- vores spejdere er meget længe væk omkring 1½ døgn, før de når frem til en ny provins (tror måske at de er gået på Pokemon jagt).
Jeg ved godt at der er kommet både turnering og ekstra opgaver, men det udfylder desværre ikke vente tiden helt.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at der kunne ske lidt i vores vente tid.
Det kunne fx være:
- at man kunne gå på opdagelse i nogle af udgravningerne (de tomme felte på verdens kortet) og finde nogle sjove ting, vi kunne bruge til noget i broderskabet.

- at man kunne hjælps hinanden, med at bygge/flytte om/træne tropper eller noget andet i broderskabet.

- at den vejfarende kro var åben for nogle små aktiviteter, så kunne vi gå på besøg hos hinanden, og måske kunne købe en kop elversaft eller menneske bryg for nogle af vores mønter og få et hyggeligt spil terninger/kort eller noget andet.

- at man kunne indtage noget af skoven omkring vores by, og så dyrke noget som kunne være en hjælp (evt til kulturen).
 

DeletedUser100

Guest
Jeg er helt enig, der er masser af plads til ekstra aktivitet i spillet. :) Det er også blevet en anelse småkedeligt for mig som det er nu, jeg er kommet til orkerne i træet og min by er stort set færdigbygget, spejderen er optaget i et døgn hele vejen rundt på kortet, og det hele kører stort set bare med 3-timers interval mellem hvert spil - ind, høst guld og varer, sæt varer over, færdig. Vent 3 timer. *gab*
Minispil via Vidunderne eller nogle udvalgte kulturbygninger lyder som et fantastisk forslag - gerne noget med belønninger der vokser i takt med bygningens niveau/kultur pr kvadrat :) (RUNER for eksempel LOL... Videnspoint er også en lækker ting at vinde)
- måske med en max grænse for hvor mange af hvad man kan vinde pr dag pr bygning , så det ikke tager overhånd -fx 1 tilfældig Rune pr bygning, derefter 1VP og så med mønter/forsyninger/varer evt som præmier hvis man fortsætter minispillene efter man har vundet alle runerne/VP'ene for den dag? PT ville det jo give en mulighed for 6 Runer og 6 ekstra VP per dag, hvis man altså har alle Vidundere bygget :) Mere, hvis man også tager Kulturbygninger af en hvis størrelse med :)
 

DeletedUser175

Guest
Jeg er helt enig... Der er alt for meget ventetid... Og jeg er slet ikke så langt som jer to....
 
Top