• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

titler i klanen

Ønsker du at kunne lave egne navne til hver medlem


  • Samlet antal stemmere
    3

DeletedUser69

Guest
hej tænkte på .¨kunne man ikke selv vælge de titler navne selv i stedet for de 3 kedelige titler :medlem / ambassadør / magiker . og så kunne give alle sine medlemmer i klanen nye titler ALLE sammen
ville gøre det lidt sjovere , og måske få folk til at kæmpe om et bedre navn end bonden eller noget i den stil ??
for at få mere gang i det ????
 

DeletedUser66

Guest
personlig er jeg blæsende ligeglade med titler.. de giver en jo ikke rigtigt noget. jo du kan inv. folk, samt spark dem ud igen hvis du vil..
samt jeg har sagt til det broderskab jeg er i pt. de skal bare forfrem mig. for så skrubber jeg af fra dem.. gider ikke have vinkler og stjerner.. da det forpligter.
selve om at der er en del der er ligeglad med det.
 

DeletedUser69

Guest
det er slet ikke magt status jeg vil fremme bare mere ´kunne få nogle sjove navne til spillerne som ( er der en altid sjov spiller så fint navn JOKEREN)
i den stil men kræver at navnene bliver noget man selv kan bestemme og give til alle:
 

DeletedUser69

Guest
er det noget i kan overveje at indføre det med de selvvalgte navne til alle klan medlemmer ??
 
Top