• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Tome of Secrats og Golden Abyss

Eragon

Well-Known Member
Jeg kan ikke helt forstå ideen med at vi skal samle runer til de to nye vidunder...
Jeg synes ikke at det er helt rimeligt, vi er mange der er langt forbi kapitel II,
- Det koster os menge flere mønter at udforske en provins.
- Det tager meget længer tid for vores spejder, at nå frem til nye provinser vi kan kæmpe i.
- Vi mister mange flere tropper på at vinde den.

Men det der gener mig aller mest, er når jeg så har vundet en hel provins, så får jeg en rune til fx mit militærkloster, hvor jeg er lvl 6 og har 32 runer i forvejen...
Kan vi ikke få mulighed for at bytte nogle runer om, eller i det mindste få mulighed for at vælge hvilket vidunder vi ønsker at modtage runer til...?
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Det ønske er sendt videre, men pt. er det ikke noget udviklerne ønsker at ændre.

Der er til gengæld kommet flere muligheder for at vinde runer ved at deltage i turneringerne.
 

DeletedUser100

Guest
Jeg er mere irriteret over at vi ikke kan vælge hvilke vidundere vi kan forske i. Jeg er ikke synderlig interesseret i dværgenes eller feernes vidundere, men jeg kan ikke komme uden om at forske i dem, og det betyder at jeg nu får runer til vidundere jeg aldrig har tænkt mig at bygge, og dermed færre af de runer jeg rent faktisk står og vil bruge.
De nye vidundere er i det mindste i de gamle kapitler og dermed til at undgå, det er jeg glad for, for så slipper jeg for dem. Men dværgenes og feernes er tvungne.
EN eller anden måde hvorpå vi kan vælge hvilke runer vi er interesserede i at vinde ville være rart. Eller en måde at bytte dem ud på (eksempelvis ved at ødelægge de runer man har brug for, selvom det er en meget dyr løsning.)
 

DeletedUser176

Guest
Jeg synes at der er meget bøvl med de runer, synes ikke at det virker helt gennemtænkt fra udviklernes side...

Der er ikke meget ved at satte en masse og vinde noget ubrugeligt.
 
Top