• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Træningstid af hær

DeletedUser69

Guest
Hej.
Jeg sidder og tænker, er der ikke lidt ubalance i tiderne som lille er tiden for at træne en hær rimelig så vokser man og får højere lv i barakken man får trænings hastigheden og på 500 % og du får enheds størrelsen sat op men får at få en hær bygget er man hurtigt oppe på et Helt døgn eller mere bare for at kunne stille en hær op, som man hvis man er uheldig mister på 1-2 kampe og derefter ska træne et helt døgn eller mere igen.
er det bare mig eller er der ikke tænkt på at hæren også vokser for synes tiden er helt urimelig i forhold til hva man får ud af det .
hører gerne for andre om det bare er mig eller i andre også er enige i hvad jeg skriver .
jeg er ikke så god til at gøre det kort:oops::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: bulk
 

DeletedUser70

Guest
jeg er da trods alt glad for at jeg er på 500%. Gad godt at vide hvor længe man ellers ville være om at skabe en HEL hær af 5 enheder.(144).
Tør ikke tænke tanken til ende. men efter min regnebog 5DØGN!!!for een hær. Dvs 1-2 kampe.:eek::eek:o_Oo_O
 
Top