• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Turneringen

Er turneringen blevet sværere?

  • Ja

    Stemmer: 3 75,0%
  • Nej

    Stemmer: 1 25,0%

  • Samlet antal stemmere
    4

bambi

Active Member
Hejsa,

Vil bare gerne lige høre jer andre efter om i også syntes at Turneringen er blevet gjort sværere her på det seneste?

Jeg synes, at lige meget om jeg kæmper (auto) eller forhandler mig igennem, så er det blevet med større omkostninger i hvert fald for denne Turnering og den sidste .. men kan da være mig der er helt galt på den ;)

/bambi
 

Skolehaven

Well-Known Member
Ikke mig bekendt men der er turneringer der er sværere end andre. Visse enhedsklasser er bare generelt overlegne på de fleste slagmarker.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Alle ændringer der vil påvirke turneringen (eller andre dele af spillet betydeligt) bliver altid meldt ud under opdateringsnoterne.
 

DeletedUser307

Guest
Jeg prøver på at blive lidt klogere på hvilke faktorer, der bestemmer størrelsen af hærene/sværhedsgraden i turneringerne. Nu ved jeg godt, at det vist er diskuteret i en anden tråd. Men jeg kan ikke finde det, så jeg spørger igen:
Er der sammenhæng mellem min gruppestørrelse og størrelsen af de hære jeg møder?
Er der sammenhæng mellem min gruppestørrelse og størrelsen af grupper jeg kan stille i turneringerne?
Er der sammenhæng mellem opdagede/gennemførte provinser og størrelsen af hære/grupper? (som det er med hære i "normale" møder)
Er der sammenhæng mellem antallet af opfundne teknologier og størrelsen af hære/grupper?
Eller er hærene/gruppernes størrelse kun bestemt af hvilket kapitel man er i?
Jeg mener, at Skolehaven på et tidspunkt lavede en tabel over udviklingen i sværhedsgrad mht. turnerings-nummer og niveau. Den kan jeg heller ikke finde, så et link vil være velkommen :)
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg prøver på at blive lidt klogere på hvilke faktorer, der bestemmer størrelsen af hærene/sværhedsgraden i turneringerne. Nu ved jeg godt, at det vist er diskuteret i en anden tråd. Men jeg kan ikke finde det, så jeg spørger igen:
Er der sammenhæng mellem min gruppestørrelse og størrelsen af de hære jeg møder?
Ja, noget i retningen af 80% i første runde af din hærstørrelse, 100% i anden runde, kan ikke lige finde den rigtige tabel, finder kun den gamle der ender på 160%
Er der sammenhæng mellem min gruppestørrelse og størrelsen af grupper jeg kan stille i turneringerne?
Ja, ved dog ikke hvad den præcise formel er, men når din gruppestørrelse bliver større så bliver kravet i turneringerne det også
Er der sammenhæng mellem opdagede/gennemførte provinser og størrelsen af hære/grupper? (som det er med hære i "normale" møder)
Nej
Er der sammenhæng mellem antallet af opfundne teknologier og størrelsen af hære/grupper?
Nej, kun i relation til gruppestørrelser
Eller er hærene/gruppernes størrelse kun bestemt af hvilket kapitel man er i?
Nej det har intet med hinanden at gøre
Jeg mener, at Skolehaven på et tidspunkt lavede en tabel over udviklingen i sværhedsgrad mht. turnerings-nummer og niveau. Den kan jeg heller ikke finde, så et link vil være velkommen :)

Jeg tror du tænker på denne.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Forresten i forhold til denne gamle tråd fandt jeg lige tabellen for enhedsstørrelser. Den er beskrevet i denne opdateringsnoter. Bemærk at spoileen der gemmer tabellen ikke har noget navn og derfor er nem at overse.
 
Top