• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Turneringsændringer, feedback og kommentarer

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi gerne høre jeres holdning til ændringerne i turneringerne. Du kan læse om dem her.
 

Eltina

Active Member
På beta har jeg en by der er 3 måneder gammel, den har stadig kun 100 relikvier af boostede.
så den nye form er ikke nemmere.
i den form der er på live nu, her kan man de uge en lille by skal have relikvier, give denne by hjælp til turnering så den by kunne få mange relikvier.
med den form der kommer, kræver det meget mere for en lille by, for de får også de relikvier de til at starte med ikke har så stor behov for.
så det er ikke en god form for en lille by.

hvorfor starter denne nye form ikke med marmor Den 19. oktober?
jeg kender Flere som har mangel på støv relikvier og det bliver da ikke bedre af at de ikke lige får den støv turnering med.
 
Senest redigeret:

Darla

Active Member
Enig i forhold til relikvier og ens boost. det går langsomt... for en ny by
Jeg vil s å sige at min beta by IKKE er løbet tør for relikvier til magisk akadami siden nye tunnerings form ..men om det så også har noget med den nye sæt bygning... grimson... kan godt være en faktor også....

Hvorfor ikke starte med Marmor??
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej.

Uden umiddelbart at ville afsløre rækkefølgen, så er jeg lidt nysgerrig efter hvordan i ved hvilken det starter med. :)
 
Top