Deleted User - 22474 Guest 18. Jun 2021 #1 Jeg har skrevet et indlæg i forslag - og af en eller anden grund er den oprettet som to indlæg. Jeg forsøger at slette det ene af dem - men det er ikke muligt. Kan man ikke slette et opslag man selv har oprettet ?
Jeg har skrevet et indlæg i forslag - og af en eller anden grund er den oprettet som to indlæg. Jeg forsøger at slette det ene af dem - men det er ikke muligt. Kan man ikke slette et opslag man selv har oprettet ?
Sputnik Active Member 20. Jun 2021 #2 Oprettet indlæg kan ikke slettes af opretter. Kommentarer som laves i et indlæg kan slettes af den der laver kommentar. Anbefaling ..... rapporter at du ikke kan slette dit indlæg, så vil du få det slettet, (hvis @Galadan ) husker fra tidligere. .
Oprettet indlæg kan ikke slettes af opretter. Kommentarer som laves i et indlæg kan slettes af den der laver kommentar. Anbefaling ..... rapporter at du ikke kan slette dit indlæg, så vil du få det slettet, (hvis @Galadan ) husker fra tidligere. .
Galadan Community Manager Elvenar Team 21. Jun 2021 #3 Jeg har slettet den tråd som ikke havde modtaget svar.