• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Unurs Handlende - Feedback og kommentarer

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi gerne høre alle jeres kommentarer og feedback vedrørende det nye kapitel om Unurs Handlende.

I kan læse præsentationen her.
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg kan se at det IKKE er meningen at vi skal kunne komme igennem dette kapitel alt for nemt...

Det at vi skal vælge om vores handelsmand skal lave frø eller Unurium er jeg på ingen måde tilhænger af.
Med de mængder af følsomme vare vi skal bruge for at forske hvert enkelt felt (200K+) holdt op mod altallet af Unurium der ligeledes skal bruges, ligner en opgave som sikkert hurtigt vil kunne tage pusten af de fleste for der er jo som bekendt henfald på det hele (frø, følsomme vare og Unurium)

Det begynder at blive mindre sjovt at spille Elvenar, især når man, som jeg, gerne vil være med til det hele gæsterace, event og eventyr......
 
Jeg kan se at det IKKE er meningen at vi skal kunne komme igennem dette kapitel alt for nemt...

Det at vi skal vælge om vores handelsmand skal lave frø eller Unurium er jeg på ingen måde tilhænger af.
Med de mængder af følsomme vare vi skal bruge for at forske hvert enkelt felt (200K+) holdt op mod altallet af Unurium der ligeledes skal bruges, ligner en opgave som sikkert hurtigt vil kunne tage pusten af de fleste for der er jo som bekendt henfald på det hele (frø, følsomme vare og Unurium)

Det begynder at blive mindre sjovt at spille Elvenar, især når man, som jeg, gerne vil være med til det hele gæsterace, event og eventyr......

Faktisk synes jeg, at det er fair med en sådan blokering.
For dermed kan man ikke (længere) købe sig hurtigt igennem kapitlet.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg kan se at det IKKE er meningen at vi skal kunne komme igennem dette kapitel alt for nemt...

Det at vi skal vælge om vores handelsmand skal lave frø eller Unurium er jeg på ingen måde tilhænger af.
Med de mængder af følsomme vare vi skal bruge for at forske hvert enkelt felt (200K+) holdt op mod altallet af Unurium der ligeledes skal bruges, ligner en opgave som sikkert hurtigt vil kunne tage pusten af de fleste for der er jo som bekendt henfald på det hele (frø, følsomme vare og Unurium)

Det begynder at blive mindre sjovt at spille Elvenar, især når man, som jeg, gerne vil være med til det hele gæsterace, event og eventyr......

Det kan du have ret i, men jeg så på et tidspunkt at man fra udviklernes side havde som mål at man ikke kunne deltage fuldt ud i det hele, så man skulle vælge mere hvad det var man ville fokusere på i spillet.
Så ja hvis man syntes man skal komme til tops i alle spillets facetter, så bliver det på sigt mindre sjovt at spille for det bliver et sted imellem svært til umuligt.
Ret mig endelig hvis jeg husker forkert :)
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Det kan du have ret i, men jeg så på et tidspunkt at man fra udviklernes side havde som mål at man ikke kunne deltage fuldt ud i det hele, så man skulle vælge mere hvad det var man ville fokusere på i spillet.
Så ja hvis man syntes man skal komme til tops i alle spillets facetter, så bliver det på sigt mindre sjovt at spille for det bliver et sted imellem svært til umuligt.
Ret mig endelig hvis jeg husker forkert :)

Det er korrekt husket.

Men jeg bringer selvfølgelig videre at det ikke er alle der har det på samme måde. :)
 

Sputnik

Active Member
Hvis det er ok at jeg siger min mening, så holder jeg min mening som sagt før og for år tilbage.
Det er hyggeligt at det gøres mere ansvarligt og mere krævende at skal gennemføre en sæson.
At der sættes forhindringer op så der ikke bare kan købes igennem spillet men kræves evne af og til er meget hyggeligt, det er jo et bevis for hvad du duer til, betaling er jo intet af værdi og udenfor hygge.
.
.
 
Top