• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Valborg Aften begivenhedsrække - Feedback.

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her kan i komme med ris, ros og kommentarer til begivenhedsrækken i anledning af Valborg Aften. I kan læse præsentationen her.
 

Eragon

Well-Known Member
Nu har jeg kikket lidt på alle opgaver i eventet, og sidder og studser lidt over opgave 45
Producer T1 boost 2x1 dag

Nu er jeg som mange andre i gang med Elementerne, og her er vores T1 fabrikker blevet opgraderet så det ikke længere er muligt at lave dags produktion....

Så jeg kan simpelthen ikke forstå at innogames vælger at lave en opgave som kun kan løse hvis vi bygger nye fabrikker, så så kommer til at betyde for mig, at jeg bliver nøs til at sælge en anden bygning......

jeg synes at nu hvor inniganmes har valg, at lave vores fabrikker om, at det også burde tænke lidt nyt....
jeg vil forslå at frem over skal innogames give os spiller, mulighed for at vælge om vi vil lave 1 dags produktion i T1 / T2 / T3
 

DeletedUser307

Guest
Hmmm jeg troede egentlig, at det kun var ens "sekundære" T1 boost fabrikker, der ikke havde 1d og 2d produktioner. Nå men det giver vel god mening, at man kan producere alle varer ;)
Jeg mener så at have hørt, at 3t og 9t produktion af besjæle varer skulle tælle som 1d og 2d produktioner ifht. opgaver. Om der så er nogen, der vil producere besjælede varer uden boost.... Det er så en anden snak :D
 

DeletedUser381

Guest
der er en fejl i event opgave 25.
Der står man skal bruge eller få en magisk produktion, men det er Fascinerende berigelse der skal bruges eller fås for at kunne løse opgave..
sådan var det i hvert fald for min profil.
 

DeletedUser557

Guest
Opgave 24:
Forsk i 1 teknologi eller opgrader 1 bygning til niveau 12 eller højere.

Sidste del af denne opgave virker lidt malplaceret. Min højeste nuværende bygning er niveau 6, og jeg formoder der vil gå flere uger før jeg kan bygge noget på niveau 12... Heldigvis kan jeg så klare første del på 30 timers tid, men alligevel - jeg troede disse opgaver skulle forestille at være tilpasset spillerens niveau?
 

DeletedUser558

Guest
der er en fejl i event opgave 25.
Der står man skal bruge eller få en magisk produktion, men det er Fascinerende berigelse der skal bruges eller fås for at kunne løse opgave..
sådan var det i hvert fald for min profil.

Tak, for hjælpen Stine. Jeg havde samme fejl
 

DeletedUser560

Guest
Hej

Er nu nået til opgave 35, "gennemfør 7 møder og betal en lille mængde mønter"

Og kan kun være ærgerlig over, at fordi jeg er nået langt på verdenskortet, så kan jeg ikke komme videre i begivenheden.

Fordi kampene er for svære/hårde og forhandlingerne kræver orker som jeg først kan træne efter at jeg har opgraderet mine arsenaler, som igen kræver knap 200 videnspoint og tiden det tager at opgradere dem.

Det er trist der ikke er et alternativt valg fx at betale varer eller udføre bestemte produktioner. Istedet kan ens humør gå fra at være glad, for at være næsten færdig med historien, til at være irriteret over, at man må indse, at man ikke kan komme længere..

Med venlig hilsen

CuLie
 

DeletedUser307

Guest
Hvis jeg må sige min mening, så er du helt selv skyld i den stilling du er i og bør takke dig selv. :rolleyes:
Du har spillet længe nok til at vide at det mest smarte er og ikke gennemføre alle forhandlinger/kampe , men meget smart at altid have 25--30 kampe fri :eek: til en tid hvor du kan påtvinges :oops: at skal bruge 20--30 kampe for at få løst 2---5 opgaver.. :eek: :mad:

Tja det er jo nok et spørgsmål om spillestil. Vil man forsøge at vokse hurtigst muligt og derfor vride så mange provinsudvidelser som mulig ud af omegnen? Eller vil man (som sputnik foreslår) have en masse provinser stående, i tilfælde af man skal gennemføre nogle møder?
Jeg har altid spillet efter den første strategi og det har passet mig fint :)
Grunden til CuLie sidder i en træls situation skyldes 2 ting:
1) Der skal bruges orker til forhandlinger. Hvis det kun var et spørgsmål om at have åbne møder, så kunne man sagtens udforske provinser nok.
2) Der er kommet den ændring, at man ikke får valget "gennemfør X møder, eller køb X VP", som det har været i tidligere begivenheder.
Derudover kom denne begivenhed uden varsel (jeg havde i hvert tilfælde ikke hørt noget).
Ud fra disse forhold synes jeg egentligt ikke, at det er CuLies helt egen skyld. Selvfølgeligt kan man spille med livrem og seler, men de fleste vil nok vokse hurtigst muligt :D
Men uanset om det er CuLies egen skyld eller ej, så burde Sputnik flette næbet :mad: Der er ingen grund til at svine ham/hende til, bare fordi han/hun har en anden tilgang til spillet :eek: Vi bør alle holde os til at komme med gode råd (som Sputnik er god til) og undlade at fordømme andre :cool:
 

DeletedUser307

Guest
@Sputnik: Det var nu mere det med "egen skyld" og "burde vide bedre", at jeg stejlede over o_O Det kunne tolkes lidt nedladende og bedrevidende :eek:
Men ja, vi misforstår vist ofte hinanden :(
Hvorvidt det er dig, der udtrykker dig lidt klodset (hvilket jeg også bliver beskyldt for), eller mig der er for tyndskindet/paranoid ved jeg ikke. Men jeg vil prøve på ikke at være så "hurtig på aftrækkeren" en anden gang :oops:
 
Top