• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Velsignelser / formular

Eragon

Well-Known Member
Nu hvor vi har så mange sjove event og turneringer hver uge, hvor det er muligt at vinde nogle af de forskellige velsignelser, så synes jeg at det kunne være en god ide om der blev indført en ny velsignelse.

- Vi har velsignelser der fylder vores mønter op.
- Vi har velsignelser der fylder vores forsyninger op.
- Vi har velsignelser der forkorter vores byggetid.

- Vi har formular der øger vores kultur.
- Vi har formular der øger vores forsyninger.
- Vi har formular der øger vores produktion af vare.
- Vi har formular der gør det muligt at samle 20 VP.

Men jeg synes at vi mangler en velsignelse eller en formular der kan hjælpe os med at øge vores produktion af mana, og måske også guddommelige frø, hvis det er noget der skal fortsætte i de kommende kapitler.
og det er selvfølgelig ikke fordi at det ene skal udelukke det andet, for jeg synes at begge dele kan bruges, en formular der øger produktion af mana / guddommelige frø med 30-50% i et døgn, og velsignelser der med det samme giver os 1.000, 10.000 50.000 og 100.000 mana / guddommelige frø

Man kunne selvfølgelig også ændre lidt på den kultur formular der allerede er, så når man kaster den på en mana-kultur bygning, så giver den også ekstra mana..
 

DeletedUser176

Guest
Jeg er helt enig i at det er en fomular eller velsignelse som vi mangler, dalle de andre ting som er et gennem produktion i spillet, har enten den ene eller den anden og forsyninger og har indda begge muligheder..

Jeg vil glæde mig til at udviklerne føre den ide ud i livet :)
 
Top