• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Version 1.1 - Feerne kommer!

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Nye-funktioner.png

forbedringer.png

  • Hold musen over "naviger til spejder-knappen" på verdenskortet, for at se hvor lang tid spejderen har tilbage af sin nuværende opgave.
  • Et værktøjstip er blevet tilføjet menuknappen for de forhistoriske vidundere, som hurtigt viser hvor mange runeskår du har til forskellige vidundere.
  • Hvis du har modtaget et nyt runeskår, vil du nu se en notifikation ved menuknappen.
balance%20(1).png

  • Et antal opgaver for både elvere og mennesker, som havde med udvidelse af værksteder at gøre, er blevet tilpasset, så opgaverækkefølgen fremstår mere logisk.
  • En tidlig opgave der bad om et bestemt antal relikvier, er blevet udskiftet med en opgave om at indsamle mønter, for at undgå at man går i stå.
Fejlrettelser.png

  • Et problem med overlappende grafik ved nogen af dværgenes bygninger er blevet løst.
  • Et problem hvor alle bygninger i en by blev vist oveni hinanden er blevet ordnet.
  • Et værktøjstip som gav information omkring vareboost og forhistoriske vidundere er blevet rettet til.
  • I kamp bliver "de-buff"-ikoner nu vist korrekt imellem runderne, hvis det er krævet.
  • Tomme belønningsskærme efter at man har fuldført en provins er ikke længere muligt.
  • Dværgvoldens "forøget træningsmængde"-effekt forbliver nu aktiv efter at man har indsamlet tropper fra barakken.
  • Formularer fortsætter nu med at påvirke en bygning, selvom du måtte afbryde en opdatering af denne bygning.
  • Spillet behøver nu ikke længere blive genopfrisket for at du kan se effekten af nabohjælp i din kulturbonus.
  • Teknologier i forskningstræet forsvinder ikke længere af syne.
  • Et forsøg på at afbryde troppetræning, mens man har et fyldt forsyningslager, giver nu det rette advarsels/bekræftigelsesvindue.
  • Værktøjstip hos enheder i barakken giver nu den rette pris for produktion af flere enheder.
  • Når musemarkøren er i "flyt"-tilstand ændrer den sig ikke længere tilbage til "hånden" uden varsel.
  • "Tilbage til provinsen"-knappen efter et møde, tager dig nu rent faktisk tilbage til provinsen, fremfor til verdenskortet.
  • "Opfind"-knappen som viser sig når mere forskning er nødvendigt for en opgradering tager dig nu til forskningstræet.
  • Opgaven "besøg kroen" (dværge) beder nu om produktion af brød, som den var tiltænkt.
  • Opgaven "lokal produktion" (mennesker og elvere) kan nu kun fuldføres med boostede varer.
 
Senest redigeret:

DeletedUser

Guest
Hurra - Feérne kommer :( - og det er da super dejligt, men hvad med alle de fejl der er på beta - bliver de rettet inden lanceringen - synes det er lidt vildt at Inno endnu engang smider en opdatering ud hvor de rapporterede fejl i Beta ikke er blevet rettet/testet.
Men alt i alt så er det da godt der sker noget nyt i spillet.

Xzenia
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg glæder mig over at jeg nåede at blive færdig med forskningen inden feerne kommer :) Og så håber jeg da ikke at der er så mange fejl som du her antyder med dem :eek:
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Der kom en frokostpause i vejen - De nåede kun at opdatere 3 markeder inden middag, men de er igang igen - så det kommer inden for en overskuelig fremtid.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hurra - Feérne kommer :( - og det er da super dejligt, men hvad med alle de fejl der er på beta - bliver de rettet inden lanceringen - synes det er lidt vildt at Inno endnu engang smider en opdatering ud hvor de rapporterede fejl i Beta ikke er blevet rettet/testet.
Men alt i alt så er det da godt der sker noget nyt i spillet.

Xzenia

Nu ved jeg ikke hvilke specifikke fejl du tænker på, men en del af fejlene fra Beta er blevet rettet op til denne opdatering.
 

DeletedUser

Guest
Hej Galadan.
Ja det kan jeg se, men jeg tænker generelt på de fejl der rapportes i beta - men det må jo være sådan for jeg kan jo se at nogle af dem er blevet rettet på beta så mon ikke det kommer til at køre - når de kommer dertil.
Xzenia
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Xzenia: Jeg forstår godt din undren, da det jo er det primære formål med en Beta-server.

DK er sammen med et par andre lande yderligere forsinket pga. nogen sidste-øjebliks ændringer. Beklager!
 

DeletedUser100

Guest
Jeg har kikket rundt i både forskningstræ og bygningsmuligheder nu, og intet nyt er dukket frem. Er feerne noget man først kan se når man kommer op i x niveau?
 

DeletedUser70

Guest
for at undgå disse "sure" miner og spørgsmål hver gang der er nye opdateringer synes jeg bare du/i skulle skrive at det kommer på et tidspunkt mellem 00:01 og 23:59. så er der plads til både frokostpause og uforudsete rettelser ,m .v .:cool::cool::cool:
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
for at undgå disse "sure" miner og spørgsmål hver gang der er nye opdateringer synes jeg bare du/i skulle skrive at det kommer på et tidspunkt mellem 00:01 og 23:59. så er der plads til både frokostpause og uforudsete rettelser ,m .v .:cool::cool::cool:

Hehe - Du har en god pointe. Jeg tror dog endda jeg kan holde det mellem kl. 9 og 17... Men jeg bliver selv irriteret over at de ikke kan være mere præcise.
De fleste lande er kørt igennem, så hvorfor DK (og et par andre) skal vare så længe undrer mig.
 

DeletedUser

Guest
Det ville være utrolig rart om Inno hver gang der kommer en opdatering sørger for at alt det der skal opdateres er fuldstændig klar - og først derefter giver et ca. tidspunkt, den dårlige vane de har i spillet her er godt nok ved at være, på godt jysk, rigtig træls oplevelse hver gang. Så lad du dem vide Galadan at jyderne gør oprør hvis de ikke retter ind. :p:p:p:p:p:p
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Vi blev beklageligvis nødt til at gennemføre en ekstra opdatering kl 16:50 da den forkerte udgave var blevet sendt på markedet. Det beklager jeg!
 

Eragon

Well-Known Member
Hvordan kan det være at alt den nabohjælp som jeg havde fået, forsvandt da der blev opdateret...?
så gik jeg lige glip af den ekstra forsyninger som det havde givet....!!
 

DeletedUser

Guest
Så er spillet igen i gang for de spillere som har ventet, men lige et lille surt opstød - ikke for at brokke mig, men hvorfor pokker kommer der opgaver om at bygge dværgveje - der er vist mange der er færdige, har været det længe og jeg har da ikke ladet Dværgportal og fabrikker stå og glo. Værst af det hele du kan ikke skippe opgaven - hmmmm det er vist ikke helt gennemtænkt.
Xzenia
 
Top