• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Vintermagi 2020, feedback og kommentarer

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi gerne samle alle kommentarer vedrørende vinterbegivenheden 2020 - I kan læse introduktionen til begivenheden her.
 

hoejec

Member
Nogle af spillerene i mit broderskab, der spiller med i vintermagi, har gjort mig opmærksom på at alle pacifister, der ikke har bygninger der kan fodres, ikke kommer længere end opgave 9.
Så vidt jeg kan regne ud kan man ikke uden videre starte med at kæmpe, det kan også være at vi bare ikke kan finde ud af det men indtil nu har man selv kunne vælge om man ville kæmpe eller betale, Man kan heller ikke pludselig skaffe en bygning der kan fodres.
 
Nogle af spillerene i mit broderskab, der spiller med i vintermagi, har gjort mig opmærksom på at alle pacifister, der ikke har bygninger der kan fodres, ikke kommer længere end opgave 9.
Så vidt jeg kan regne ud kan man ikke uden videre starte med at kæmpe, det kan også være at vi bare ikke kan finde ud af det men indtil nu har man selv kunne vælge om man ville kæmpe eller betale, Man kan heller ikke pludselig skaffe en bygning der kan fodres.

Prøv at 'ophæve fortryllelsen' på et stk. dyremad - det virker, har lige afprøvet det :)
 

Sputnik

Active Member
Så vidt jeg mindes så kunne du lave en anden opgave i stedet.
Det er tåbeligt og beklage sig så dumt.
Det er uklogt at kæmpe alle provinser ned da der skal kæmpes 9--11 ned for 1 byudvidelse og der altid kommer kamp-krav i hver kvartals-event.


(CITAT)
(9)
Kæmp og vind i 3 møder
eller brug 1 kæledyrsfoder

Producer avancerede værktøjer 4 gange

.
.
 

hoejec

Member
Du har ret Dr Hugo Z Hackenbush, det har vi ikke tænkt på, det er løsningen på problemet.

Til sputnik
Det er en ting at du ikke kan læse og forstå det jeg skriver, men kunne du ikke holde dine fornærmelser for dig selv.
Jeg har ikke udelukket at der er en alternativ opgave. men sagt at nogle ikke kan finde ud af at kæmpe og at alternativet ( brug 1 kæledyrsfoder ) ikke kunne bruges, fordi vi ikke kunne se løsningen; ophæve fortryllelsen.
Til sidst når du skriver, at der altid kommer kamp-krav i hver kvartals-event. Er det ikke rigtigt, der har altid været et alternativ.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
De fleste spillere burde have enheder/enhedsvelsignelser til at klare 3 møder - Hvis det er kombineret med at man har presset sit verdenskort til det yderste, kan jeg selvfølgelig godt se det kan skabe problemer.

Det burde omvendt være vanskeligt at have presset sit verdenskort så meget, hvis man er så ny i spillet at man ikke har et kæledyr på lageret eller i byen. Har du et eller flere konkrete eksempler på spillere hvor det er et problem, må de meget gerne henvende sig hos support, om ikke andet så jeg kan nævne dem som eksempler overfor udviklerne.

Fin løsning Dr. Hugo - Den havde jeg ikke selv overvejet.
 

BoChri

New Member
Vil lige gøre opmærksom på at Event-bygningen man kan kræve efter at have løst 5 opgaver rent faktisk kan fodres.
 

Sputnik

Active Member
De fleste spillere burde have enheder/enhedsvelsignelser til at klare 3 møder - Hvis det er kombineret med at man har presset sit verdenskort til det yderste, kan jeg selvfølgelig godt se det kan skabe problemer.

Det burde omvendt være vanskeligt at have presset sit verdenskort så meget, hvis man er så ny i spillet at man ikke har et kæledyr på lageret eller i byen. Har du et eller flere konkrete eksempler på spillere hvor det er et problem, må de meget gerne henvende sig hos support, om ikke andet så jeg kan nævne dem som eksempler overfor udviklerne.

Fin løsning Dr. Hugo - Den havde jeg ikke selv overvejet.


Temmelig mange med undtagelse har deres yderste cirkel kørende i *Orange* og *Rød* ... eller udelukkende *Rød*
Dette læses nemt på deres Kortudvikling.

Til @hoejec
Mener du jeg er fornærmet må jeg fortælle at din fornemmelse er usand af virkelighed.
Som du prøver at belære mig så ved jeg at der er 2 eller 3 muligheder når der er kamp i opgaver.
Dette blev indført for ca. 3 år siden.
At der så ikke er ordentlige antal kampe på 45--60 stk længere er for dårligt, men der er ændret for at få bestemte med.

Håber ikke du så er fornærmet nu efter denne oplysning.
.
.
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv :)

Jeg vil indrømme at jeg er ved at være lidt træt af at alle events ligner hinanden, det er stort set de samme opgaver, bygningerne kan det samme, for mange (for mig) stort set ubrugelige præmier/gevinster.

Jeg vil ønske færre events med gode sjove præmier, men først og fremmest så ønsker jeg at vores events ikke ligner hinanden.
Jeg synes at Innogames skal give udviklerne lidt ro, så de kan skabe noget nyt, sjovt og godt til os. jeg er sikker på at vi godt kan underholde os med vores gæsteracer et par måneder, så ingen stress ;)
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Håber alle er kommet godt igennem nytåret!

Hvis der er flere inputs og kommentarer til begivenheden, er det ved at være sidste chance for at få dem med, inden jeg sender dem samlet videre.
 
Top