• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Vintermagi, Feedback

Jeg vil såmænd blot rose INNO for grafik og tema - dette spils store attraktion.
Denne gang et gammeldags omrejsende tivoli fra attenhundredetallet, med laterna magica, lykkehjul og mekaniske 'enarmede tyveknægte'.

Lidt stemningsmusik kunne være Beatles cirkusnummer 'Being for the benefit of mister Kite' :)
 

Eragon

Well-Known Member
Der er spiller der lige er startet og kun er i gang med første kapitel, vi er andre der er færdig med Amuni-erne :)

Det er svært at gøre alle tilfreds, og når innogames laver disse event, er det for at ramme så bredt som muligt, og bringe lidt sjovt ind i spillet.

Jeg synes ikke at det gør noget med opgaver hvor der skal opgraderes til lvl 18, for det gælder jo om at man er lidt fremadsynet, og måske ikke opgraderer alle sine bygninger, for vi ved at disse små hyggelige events kommer.

Så i stedet for at brokke sig, så kan man jo prøve planlægge din by's udvikling :rolleyes:
strategi og planlægning er jo hele essensen i dette spil ;)

Så jeg vil også sige tak til Innogames for at lave disse events, og glæder mig hver gang for at se om de skulle have fundet på noget nyt, sjovt og spændende.

Jeg er pjattet med "spindehjulet" små dejlige præmier man kan hente der :)
Så Innogames fortsæt jeres gode arbejde og mangler I ideer til noget nyt, så spørger i bare ;)
 

Eragon

Well-Known Member
I stedet for hele tiden at komme med negativ kritik, så prøv med noget positivt feedback :)

Jeg er sikker på at det tager tid, at lave den flotte grafik som vi har her i spillet, og det at få lagt en masse nyt ind i spillet kræver helt bestem også masser af tid. og når vi nu kan spille spillet gratis og det er frivilligt om man vil købe diamanter, så tror jeg at positiv feedbak og opmuntring virker bedre end at hakke på dem.

men det er bare hvad jeg tror.

og ja jeg planlægger gerne min måde at spille på, så jeg har mulighed for at løse de opgaver der stilles i div events ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan vi lige finde kammertonen, inden det tager en negativ drejning...

Det er altid godt at være fremsynet i Elvenar :) personligt planlægger jeg også en del i events :)
 
Top