Jag kan ikke forbinde mit visdomskammer til hverken min fabrik atelie eller mit landbrug ??
Sir Aramis New Member 1. Maj 2021 #1 Jag kan ikke forbinde mit visdomskammer til hverken min fabrik atelie eller mit landbrug ??
Silvertoe Member 1. Maj 2021 #2 Det kommer til at kræve lidt ommøblering i din by, som jeg ser den. Ikke mindst hvis du skal have 2 visdomskamre.
Det kommer til at kræve lidt ommøblering i din by, som jeg ser den. Ikke mindst hvis du skal have 2 visdomskamre.
Sir Aramis New Member 1. Maj 2021 #3 Silvertoe sagde: Det kommer til at kræve lidt ommøblering i din by, som jeg ser den. Ikke mindst hvis du skal have 2 visdomskamre. Klik for at udvide... men jeg har et og det bliver ikke aktivt når jeg har bygget det ??
Silvertoe sagde: Det kommer til at kræve lidt ommøblering i din by, som jeg ser den. Ikke mindst hvis du skal have 2 visdomskamre. Klik for at udvide... men jeg har et og det bliver ikke aktivt når jeg har bygget det ??
Sir Aramis New Member 1. Maj 2021 #4 Sir Aramis sagde: men jeg har et og det bliver ikke aktivt når jeg har bygget det ?? Klik for at udvide... Arhhh så er jeg med.......Tak...ser lige at der står OG ikke ELLER
Sir Aramis sagde: men jeg har et og det bliver ikke aktivt når jeg har bygget det ?? Klik for at udvide... Arhhh så er jeg med.......Tak...ser lige at der står OG ikke ELLER
hoejec Member 2. Maj 2021 #5 Dit visdomskammer skal røre ved både et landbrug, et atelier og en fabrik og de 3 skal røre ved et akademi som igen skal røre ved rådsalen.
Dit visdomskammer skal røre ved både et landbrug, et atelier og en fabrik og de 3 skal røre ved et akademi som igen skal røre ved rådsalen.