• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Søgeresultater

  1. Kap 19 Flyvepulver

    Kors, det er ved at være en seriøs belastning, at så mange har behov for "Flyvepulver". 46 sider med behov - og nul fremgang, for os der har andre produktioner. Håber godt nok, at der snart kommer flere til kapitlet med andre boostvarer :)
  2. Ukraine - eller ej!

    Man kan mene, hvad man vil om belejringer, krig, angreb and what so ever. Men jeg synes, det er forkasteligt, at køre en gul/blå linje på dette forum med en politisk tilkendegivelse og stillingtagen.! Og ja - jeg er er smuttet ud igen!
  3. Konsistens

    Her en anden tekstmæssig inkonsistens: Så vidt jeg kan se - og prove me wrong - så skal det forstås således, at Produktionsboost af opstegne varer benævnes som "Antændte metalbarrer boost" . Er det ikke bare lidt mærkværdigt?
  4. Konsistens

    Hedder det Elvenarer eller Elvenarianere ? - Den sidste term synes forkert! Så den øverste box burde være: Mennesker, Elvere og Elvenarer (således at de alle er angivet i pluralis) eller alternativt: Menneske, Elver, Elvenar (singularis)
  5. Kap 18 - forvirring :-)

    Jeg kan ikke tolke denne opgave, som beder om 2 basale fabrikker på niveau 32 eller højere (32 er i øvrigt på mit nuværende niveau det højeste jeg kan få) - OG tælleren går til 3 stk. Enten er teksten forkert - eller også er tælleren. Eller er jeg helt galt afmacheret i mit forståelsesapparat?
  6. Undrer mig over - at jeg ikke kan slette et indlæg

    Jeg har skrevet et indlæg i forslag - og af en eller anden grund er den oprettet som to indlæg. Jeg forsøger at slette det ene af dem - men det er ikke muligt. Kan man ikke slette et opslag man selv har oprettet ?
  7. Orkproduktion

    Kunne det være en ide, at man kunne starte alle ork produktioner med 1 klik - i lighed med andre
  8. At skifte broderskab midt i et event

    På vegne af en af vores spillere vil jeg gerne høre om det vil have betydning for hans point i det netop startede event - i fald han vælger at skifte broderskab inden event er færdigt. På forhånd tak for svar :)
  9. Mailfunktionen

    Jeg kunne ønske mig en funktion i "mail", som viser, hvem der har set/læst de mails, man udsender. Mon der skulle være andre, som savner dette? Samtidig ville jeg ønske, at mailfunktionen var lidt mere intelligent, således at når man vil sende mails til en eller flere sit broderskab, at man...
  10. Elvenar gems

    Der bliver færre og færre oplysninger på Gems. Er det et stykke frivilligt arbejde, som mangler hænder - eller er den bare ved at være "over and out"? Specifikt tænker jeg på de nye kapitler - og også kommende events som måtte være karnival/fastelavn ?? Jeg har haft stor gavn af de...
  11. Jeg undrer mig!

    Her i kap 17 - og i løbet af den sidste uge har jeg oplevet, at jeg får denne fine quest i mit kapitel: Det undrer mig såre, at jeg skal have en Handelsmand, på dette tidspunkt - og især fordi den allerede ER opdateret til kap. 17's Urunium (eller hvad det nu hedder) Derefter får jeg et par...
  12. Provinsoverblik

    Det kunne være ønskeligt, at man kunne se, hvilken sværhedsgrad de uafsluttede provinser har :)
  13. 10 velsignelser

    Er velsignelser = inspirerende meditation?
  14. Kan nogen hjælpe ? > Dværgambassade

    Undskyld jeg forstyrrer her i salonen - men jeg forstår ikke de valg, der gives i Dværgambassaden, jeg netop har opgraderet til niveau 4. Er det sådan at "Rude 1 og Rude 4) giver samme output på samme tid, men blot med forskellig indsats - eller får man noget andet ud af det? I øvrigt...
  15. Elverstats_realtid

    Er der mon en status for hvornår der kan opdateres på Elverstats? - Det har ikke været muligt i de sidste 2 døgn
  16. Tekst på Velstandens tårne

    På linjen vedr. produktion - så ligger tidsangivelsen uden for rammen /eller rettere I rammen). (her 38750/3)
  17. Chrome som browser ->> Kør Flash

    Er der nogen der ligger inde med "opskriften" på at få Chrome til at stoppe med at prompte for "Kør tilladelse til Flash" ? Jeg har tidligere fået det rettet - men nu kan jeg ikke finde instruksen - og den er netop vendt tilbage. Jeg ser frem til at høre fra et klogt hoved. På forhånd tak :-)
Top