• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

BA søger nye medlemmer

DeletedUser435

Guest
Vi mangler 2 medlemmer

Vi er en aktiv klan, dette betyder alle skal overholde:
600 point i turnerng
4 gange nabohjælp om ugen

bortset fra det er vi en meget casual klan, der holder en fri tone og åben lederstil :)

mvh mbs81dk
 

DeletedUser286

Guest
BA.... Gad vide om det betyder Bacongris Adventisterne :rolleyes:
 

DeletedUser435

Guest
hehe @Bacongris Du skal da være velkommen til at ansøge :)
Det står dog ikke for Bacongris Adventisterne, selvom nogle af os har et dybt religiøst forhold til bacon :-D

var der forresten ikke noget med en bacon kage?

:-D
 

DeletedUser

Guest
hmm, jeg tænker det er en forkortelse @Sputnik :) mbs81dk lader til at være leder for en klan som kan forkortes til BA ;-)
 

DeletedUser435

Guest
klart er det en forkortelse, men jeg oplyser det til @mbs81dk at klanen ikke kan ses på hans oplysninger :)

Tak for denne påpegelse @Sputnik :-D hertil skal dog siges at det er med vilje der bruges en forkortelse... det er vel ikke for meget at forlange at ansøgere faktisk skal finde klanen, evt via mig, og derfor måske endda læse klan beskrivelsen, frem for bare uhæmmet at ansøge :-D
 

DeletedUser286

Guest
Tak, men jeg allerede i det bedste broderskab på serveren :D

Jo der var noget med en Baconkage, men det var til Khatar som bestikkelse for godt arbejde...
men det er måske dig der gemmer dig bag Khatar ? :cool:

Jeg har kigget lidt på BA's hjemmeside, sikken da flot den er, dejligt at i lægger så meget arbejde i at hjælpe medlemmerne i jeres Broderskab.
Men den der turnerings guide i har liggende, har jeg ikke set den et andet sted før ? ;)

Håber at i finder gode aktive spillere
kravende er jo til at overse.
 

DeletedUser435

Guest
ej øv @Bacongris

syntes ellers at bacon er den bedste del af en gris, og håbede virkelig på du ville falde for charmen :-D

Rigtigt dele af hjemmesiden er lavet hurtigt, med inspiration fra andre vise mennesker, men jeg er jo kun en ung spiller, og hjemmesiden blev lavet på en lørdag :) og er kun vedligeholdt siden... + lidt ekstra :)glæder mig dog at du kan lide den.. den er et igangværende arbejde (når RL tillader det :) )

hvem khatar er ved jeg dog ikke, men jeg er da smigret at du mistænker mig :) jeg plejer dog kun at være på forum når jeg modtager en besked om nyt eller oplever en fejl... eller som her hvor vi mangler medlemmer :)
 

DeletedUser286

Guest
Jeg vil sige så meget, havde BA stået for Bacongris Adventisterne, så ville jeg seriøst overveje at
lave en konto mere og tilslutte mig... Jeg ville ikke kunne stå for den mulige tilbedelse :cool:

Med hensyn til din inspiration, så er jeg stolt på det vise menneskes vegne (som vist nok er en Elver :p)
Den er nu også godt skrevet og vil helt sikkert være til stor hjælp og glæde for os spillere og jo flere jo bedre.

Godt så... Vi laden den med Khatar ligge... Altså med mindre Khatar har noget at tilføje ? ;)
 

DeletedUser

Guest
hej

jeg tror ikke jeg vil involvere mig i rekrutering, men hellere hellige mig til evt spørgsmål eller fejl der kan opstå :)

jeg er dog lidt beæret over at @mbs81dk har læst om baconkage, og at @Bacongris tænker så højt om mig, som jeg kan læse i https://dk.forum.elvenar.com/index.php?threads/diamant-tilbud.840/#post-4089

Min grund til at begynde her var netop at man kan blive læst, og forhåbentlig også hørt i forum

Jeg håber ikke jeg spolerer dit opslag @mbs81dk men kunne ikke efterlade jer uden en kommentar trods dette er udenfor mit felt :)
 
Top