• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Debat omkring påskebegivenheden.

DeletedUser282

Guest
Det kunne være så fint, at optjene rettigheden til at åbne påskeæggene, der er styrtet til jorden omkring vores byer... Det behøver ikke at være kæmpe præmier... bare varer, penge eller redskaber og ikke ret mange. Jeg har i hvert fald meget lyst til at æggene kan åbnes, ligesom et påskeæg :D
Venlig hilsen
Liset
 

DeletedUser347

Guest
det er da ikke særligt smart i den opgave der hedder gennemfør 12 møder eller køb 12 videnpoint . jeg havde ikke set opgaven og færdig gjorde en provins og gennemførte dermed et møde . men så kan jeg ikke købe de 11 resterende videnspoint . så her gik jeg så i stå for har ikke resurcer til at gennemføre så mange møder lige efter hinanden og så lige oven i alle de andre møder .
 

DeletedUser277

Guest
Det er også set i tidligere Quests... Desværre ståre der ikke "både og" men "enten eller", så er man først gået i gang, klapper fælden :(

Tror mange af os, der har været gennem tidligere Quests, har lært det på den hårde måde. Nemlig havne i samme situation som du :oops:
 

Eragon

Well-Known Member
Du skal bare klikke på den store lilla krystal oppe ved siden af dit profil billede.
 

DeletedUser348

Guest
Nej for holder jeg musen hen over står der jeg skal åbne en gaveæske for at deltage - og den æske kan jeg ikke finde :(
 

bambi

Active Member
Hej Schaub75,

Når du har klikket på det store lilla krystal oppe ved siden af dit profil billede, som Eragon skrev tidligere, så får du et billede frem, hvor du kan se de 3 præmier der kan "vindes" i dette event.

For at få adgang til disse 3 store præmier, skal du åbne nogle af de æg der er i bunden af billedet, som henholdvis koster 50, 90 og 140 indsamlede/vundne krystaller. For hvert af disse æg er der forskellige muligheder for at vinde nogle præmier, hvor dagspræmien der er vist til venstre er en af dem - du kan når du holder musen over disse æg se hvor stor en procent chance der er for at vinde de forskellige ting, men der er altid gevinst.

Når et af disse æg åbnes får du samtidigt et antal Føniksfjer og dem skal du bruge 250 af for at få fat i den 1. store præmie ...

Håber det kan hjælpe dig lidt videre :)

/bambi
 

DeletedUser64

Guest
Den daglige opgave i Eventen gik fra et par Sekunder til 23, 59 timer så der var ikke en daglig opgave i dag ;-((
Skal der ikke være en i dag d. 28/3 2017
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Så er det blevet tid til at indsamle feedback omkring påskebegivenheden, så hvis i har yderligere kommentarer håber jeg i vil komme med dem her inden søndag.
 

bambi

Active Member
Hej Galadan,

Generelt syntes jeg påskebegivenheden var god :)

Lidt opdelt på punkter:

De daglige opgaver:
Mener jeg i starten ikke fik løst en af dem og regnede med at jeg så bare kunne klare 2 opgaver den næste dag (lige som ved tidligere begivenheder), men var kun en opgave dagen efter. Kan være jeg husker forkert :confused:

De "løbende" opgaver:
Dejligt med mange af dem og stigende belønning - alt efter hvor langt man er nået i spillet, så er nogen lette og andre svære. Godt at der var god tid til at løse dem i, da opgaver som udforsk 2 Provinser tager ret så lang tid når man er kommet langt ud i Provinserne og ikke lige har mulighed for at Forske i nye ting, da man sidder fast i Forskningstræet pga. de specielle produktions resourcer der skal laves - meget tidskrævende opgaver når man er langt i spillet, men var selvfølgelig også en lang begivenhed ;)

Præmierne:
Generelt gode præmier i denne begivenhed - en klar forbedring i forhold til de sidste der har været. Havde dog gerne set muligheden for at få f.eks. det Brændende Æg mere end en gang - fik godt nok et, men det var lige før skift af kapitel i Forskningstræet og ville gerne have haft et med den ekstra Kultur i stedet. Lykkedes via Fadertræet, men ville gerne have det Brændende Æg i min by, da det er anderledes (har det stadig lige nu fordi jeg syntes det er flot/anderledes).

Som også skrevet af andre her i forummet, så er det lidt kedeligt at den 3. store præmie ikke kunne opnås med mindre man ville bruge nogle penge på det. Helt i orden at der skal noget ekstra til (ville dog gerne have haft denne flotte bygning), men at kalde det en præmie er vist ikke helt korrekt :p

/bambi
 

DeletedUser235

Guest
Jeg vil give Bambi helt ret på alle punkter, og lige sige at det var skønt at der ikke var skrivefejl i opgaverne som det er set tidligere, stor ros for det :)
 

Eragon

Well-Known Member
Ang. det med at får en af de fine bygninger lige før man når næste kapitel i forskningstræet, skulle ikke betyde så meget, for som jeg har forstået, så kan man bare lade dem ligge på lageret til man er kommet igennem det kapitel man er i gang med, for så skulle bygningen også stige til næste niveau.
 

bambi

Active Member
Hej Eragon,

Mener helt bestemt at jeg havde det Brændende Æg liggende på lager indtil jeg var kommet ind i Troldmænd og Drager kapitlet og har ikke fået mere Kultur ud af det.

Har også nogle ældre bygninger liggende på lager, som f.eks. Halloween skriget og det ser ikke ud til at give mere selv om jeg er nået flere Kapitler længere frem siden jeg fik den bygning.

Derfor vil jeg tro det er det tidspunkt du får bygningen der afgør hvor meget den giver.

/bambi
 

DeletedUser277

Guest
Det er altså ikke korrekt.... De stiger i kultur, når du vokser... Kan ikke helt huske hvad mit halloeenskrig startede med, men mener det var omkring 1100 og den endte med at give 1840 i kultur. Har dog solgt den nu, til fordel for vundne bygninger i Fønikseventen
Goldy
 
Senest redigeret af en moderator:
Top