• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Debat omkring påskebegivenheden.

Skolehaven

Well-Known Member
Så vidt jeg husker er det tidspunktet for hvor du får opgaven der gælder. Igen hvis jeg husker rigtigt. Uanset om det er på den ene eller anden måde må enten Goldy eller Bambi huske forkert eller have oplevet en fejl i spillet :p
 

DeletedUser277

Guest
Ked af det både Skolehave og Bambi. Her husker I altså forkert.

Jeg er ikke alene sikker, jeg er helt sikker. Fik den da jeg var meget mindre end i dag, og var uendelig indigneret over, at de store spillere fik mere kultur end jeg.
Glædeligt overrasket blev jeg, da jeg opdagede at halloeenskriget steg i kultur i takt med mig. Så var der dog en vis retfærdighed til :). Samme forhold gælder andre af de vundne bygninger, dog ikke alle.
 

DeletedUser307

Guest
Jeg er netop startet på Fe-alderen og havde nogle bygninger liggende. Alle de dværge bygninger fyldte ret meget, så jeg tænkte jeg ville gemme nogle af eventbygningerne til jeg havde ryddet dem væk. Så vidt så godt ifht. det Goldy siger. Nu er jeg så begyndt at forske i avancerede spejdere, men er ikke færdig med det. Jeg har til gengæld bygget eventbygningerne, og de giver nøjagtig det samme som dem jeg byggede før afslutningen på dværg-alderen. Jeg ved så ikke om jeg først bliver registreret som værende i Fe-alderen, når jeg har fuldført første forskning? I så tilfælde har jeg jo dummet mig ret stort :confused::eek::oops::mad:
 

Eragon

Well-Known Member
Det vare ikke så længe før jeg finder ud af om bygningerne på lageret stiger, når man kommer i næste kapitel, jeg er snart færdig med at lege med skovnisserne, og skal til at tage kampen op med dragerne :)

Lige nu har jeg en Iglofestivan i byen der giver 1730 kultur og befolkning, det samme viser dem jeg har på lageret, så når jeg har forsket første teknologi i drage-tiden skal jeg give jer besked :)
 

bambi

Active Member
Hej Eragon,

Jeg er i gang med Troldmænd og Drager og har også et par Iglofestivaller på lager og de står også til at give 1.730 i Kultur og Befolkning, så tror ikke der sker nogen ændring med dem.

Men bliver da rart at vide om det er det samme for dig :)

Så lige omkring Halloween-skriget jeg har på lager, så står det til at skulle give mig 2.300 i både Kultur og Befolkning, men som jeg husker det, så lå dennes tal ikke så langt fra Græskaret og det har givet mig 2.800 i Kultur i lang tid (har dog lige slettet det), så tror desværre ikke Halloween-skriget har ændret sig siden jeg har fået det.

Kunne selvfølgelig være rart om Galadan kunne fortælle os om hvordan det gerne skulle virke :rolleyes: det kan jo være at de gamle begivenheds bygninger virker på en måde og de nye på en anden.

/bambi
 

Eragon

Well-Known Member
hmm ja så er det nok sådan at de ikke stiger, når man kommer til et nyt kapitel.
Det er lidt surt for de mindre spillere, at deres event bygning meget hurtig bliver værdiløse, så det ikke giver nogen mening at behold dem i sin by.
Jeg synes at det ville være fint, hvis event bygningerne stige i effekt efterhånden som en spiller kom frem i kapitlerne..
 
Top