Den patch fik de på beta i onsdags, den har på beta gjort så kortet ikke virker ordenligt igen, og at spillet går ned, folk har problemer med hardware hastigheden, mange er blevet nød til at ændre på opsætningen af HH for at få spillet til at køre nogenlunde.
Hvorfor skal vi til at døje med den patch før de har fixet de store fejl i den? (jeg håber inderligt at de har fixet det, men tvivler meget på det)
Og lige et andet punkt, som også omhandler denne post og de andre nye du har skrevet Lykke.
Hvorfor står der at du har lavet de nyeste post´s Torsdag?
Håber at i, i " community manager " har klædt jer varm på..
hvis man ser på al den ballede der er givet på Beta. pga. version 0.30. Spil virke slet ikke ved nabohjælp af naboer. og det ser ikke lige frem ud til at de er kommet et hak vidre med at få problemmet løst.. kunne se at de på beta igen idag til morgens, havde sendt de bugs vidre til deres programør.
Samt er bange for at der vil give et Exstrem drama skrig angående det de nok lave om ved disse opgaver.
Har jo efterhånde set for tit. At man ikke gider høre på hvad beta spillerne giver dem af feedback
Men kan kun håbe at de har hørt lidt efter på beta men tvivler meget på det.
og kan sårn set kun give " Lozif " ret. :. Hvorfor skal vi til at døje med den patch før de har fixet de store fejl i den?
Ok men en copy paste af dine på forhånd lavede tråde ville måske være en god ide, så den rigtige dato og tid kommer på... specielt med hensyn til opdateringen af spillet, da der står i din tråd at spillet opdateres i morgen, og tråden er lavet "Torsdag" så kan det jo godt blive lidt misforstået.Hej Lozif Jeg fik opgaven i sidste uge og lavede derfor tråden i arbejdsforummet (som kun er synligt for mig) i torsdags. Tråden blev derefter flyttet fra arbejdsforummet til det rigtige forum i dag
Ok men en copy paste af dine på forhånd lavede tråde ville måske være en god ide, så den rigtige dato og tid kommer på... specielt med hensyn til opdateringen af spillet, da der står i din tråd at spillet opdateres i morgen, og tråden er lavet "Torsdag" så kan det jo godt blive lidt misforstået.
EDIT: Jeg kan godt se at det måske ikke er så nemt at C/P hvis der er bannere og billeder i tråden, men det burde kunne løses på en eller anden måde.
EDIT2: Det er vel bare at trykke på "ændre" i din tråd og så copy det der står i det vindue, så skulle alle link til bannere og billeder også komme med... kom jeg til at tænke på
Unskyld det er ikke desaderet ment som kritik..
Men undre mig dog noget, et man intet rigtigt har hørt fra Lykke. især nu her hvor der er kommet en ny vers. og hvor der er problemer med det. :S
vil nu ikke lige frem mene at dette fremme elvenar. at forum'et bliver " ignoret " af den / de officele.
Hun kan jo ikke rigtigt svare på noget, hun spiller jo ikke engang spillet, hvilket jeg synes er for dårligt, og ved at hun ikke spiller følger hun heller ikke med i hvad der foregår her på DK serveren, alle tekst fejl i spillet skal rapporteres her eller bliver de ikke rettet, igen fordi hun ikke spiller selv, og når det tager en halv krig med at få et svar her, eller bare en bemærkning så bliver folk trætte af at rapportere, og så bliver fejlene ikke rettet, det er stadig et hav af fejl, og dårlige oversættelser... når man melder sig som frivilligt til et spil som dette så bør man nok være fri-villig.