• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

[Diskussion] Version 0.30

DeletedUser

Guest
ThreadHead.png

Kære mennesker og elvere :)


Her er tråden, hvor I kan diskutere og komme med feedback til opdateringerne i version 0.30. Se release noterne her!

Vi glæder os til at høre fra jer :)

Mange hilsner
Dit Elvenar Team


ThreadFoot.png
 

DeletedUser22

Guest
Den patch fik de på beta i onsdags, den har på beta gjort så kortet ikke virker ordenligt igen, og at spillet går ned, folk har problemer med hardware hastigheden, mange er blevet nød til at ændre på opsætningen af HH for at få spillet til at køre nogenlunde.
Hvorfor skal vi til at døje med den patch før de har fixet de store fejl i den? (jeg håber inderligt at de har fixet det, men tvivler meget på det)

Og lige et andet punkt, som også omhandler denne post og de andre nye du har skrevet Lykke.
Hvorfor står der at du har lavet de nyeste post´s Torsdag?
 

DeletedUser66

Guest
Håber at i, i " community manager " har klædt jer varm på..
hvis man ser på al den ballede der er givet på Beta. pga. version 0.30. Spil virke slet ikke ved nabohjælp af naboer. og det ser ikke lige frem ud til at de er kommet et hak vidre med at få problemmet løst.. kunne se at de på beta igen idag til morgens, havde sendt de bugs vidre til deres programør.

Samt er bange for at der vil give et Exstrem drama skrig angående det de nok lave om ved disse opgaver.
Har jo efterhånde set for tit. At man ikke gider høre på hvad beta spillerne giver dem af feedback :(

Men kan kun håbe at de har hørt lidt efter på beta men tvivler meget på det.
og kan sårn set kun give " Lozif " ret. :. Hvorfor skal vi til at døje med den patch før de har fixet de store fejl i den?
 

DeletedUser

Guest
Den patch fik de på beta i onsdags, den har på beta gjort så kortet ikke virker ordenligt igen, og at spillet går ned, folk har problemer med hardware hastigheden, mange er blevet nød til at ændre på opsætningen af HH for at få spillet til at køre nogenlunde.
Hvorfor skal vi til at døje med den patch før de har fixet de store fejl i den? (jeg håber inderligt at de har fixet det, men tvivler meget på det)

Og lige et andet punkt, som også omhandler denne post og de andre nye du har skrevet Lykke.
Hvorfor står der at du har lavet de nyeste post´s Torsdag?

Hej Lozif :) Jeg fik opgaven i sidste uge og lavede derfor tråden i arbejdsforummet (som kun er synligt for mig) i torsdags. Tråden blev derefter flyttet fra arbejdsforummet til det rigtige forum i dag :)

En version bliver netop udgivet i beta for at man kan rette fejlene til, som bliver givet fra Beta gruppen (hvis muligt så hurtigt) før release. Jeg håber da også, at det er rettet til - for det lyder som om der er store fejl.
 

DeletedUser

Guest
Håber at i, i " community manager " har klædt jer varm på..
hvis man ser på al den ballede der er givet på Beta. pga. version 0.30. Spil virke slet ikke ved nabohjælp af naboer. og det ser ikke lige frem ud til at de er kommet et hak vidre med at få problemmet løst.. kunne se at de på beta igen idag til morgens, havde sendt de bugs vidre til deres programør.

Samt er bange for at der vil give et Exstrem drama skrig angående det de nok lave om ved disse opgaver.
Har jo efterhånde set for tit. At man ikke gider høre på hvad beta spillerne giver dem af feedback :(

Men kan kun håbe at de har hørt lidt efter på beta men tvivler meget på det.
og kan sårn set kun give " Lozif " ret. :. Hvorfor skal vi til at døje med den patch før de har fixet de store fejl i den?

Tak for input til dig også, noone, du kan se mit svar til Lozif - og mht. CM, så er der desværre kun en for DK og det er mig ;)
 

DeletedUser22

Guest
Hej Lozif :) Jeg fik opgaven i sidste uge og lavede derfor tråden i arbejdsforummet (som kun er synligt for mig) i torsdags. Tråden blev derefter flyttet fra arbejdsforummet til det rigtige forum i dag :)
Ok men en copy paste af dine på forhånd lavede tråde ville måske være en god ide, så den rigtige dato og tid kommer på... specielt med hensyn til opdateringen af spillet, da der står i din tråd at spillet opdateres i morgen, og tråden er lavet "Torsdag" så kan det jo godt blive lidt misforstået.

EDIT: Jeg kan godt se at det måske ikke er så nemt at C/P hvis der er bannere og billeder i tråden, men det burde kunne løses på en eller anden måde.
EDIT2: Det er vel bare at trykke på "ændre" i din tråd og så copy det der står i det vindue, så skulle alle link til bannere og billeder også komme med... kom jeg til at tænke på :)
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Ok men en copy paste af dine på forhånd lavede tråde ville måske være en god ide, så den rigtige dato og tid kommer på... specielt med hensyn til opdateringen af spillet, da der står i din tråd at spillet opdateres i morgen, og tråden er lavet "Torsdag" så kan det jo godt blive lidt misforstået.

EDIT: Jeg kan godt se at det måske ikke er så nemt at C/P hvis der er bannere og billeder i tråden, men det burde kunne løses på en eller anden måde.
EDIT2: Det er vel bare at trykke på "ændre" i din tråd og så copy det der står i det vindue, så skulle alle link til bannere og billeder også komme med... kom jeg til at tænke på :)

Tak for din feedback :) Jeg har skrevet datoen ind i stedet. Jeg kan ikke bare kopiere det over pga billederne - det andet er meget nemmere og har ikke tidligere voldt problemer eller misforståelser, men jeg forstår din pointe og sætte en dato ind i teksten i stedet :)
 

DeletedUser69

Guest
Hej. nu er der kommet nyt kultur osv. men Ikke alle fejl er rettet. flere gange i dag har jeg taget mine bygninger når de var færdige , men så begynder de at tælle igen. sidste gang det skete er 5 min siden da mine 8 fabrikker var færdige tømte jeg dem og så var der pludselig 8 sekunder tilbage igen. Som sagt sket flere gange i dag men er også sker før opdateringen. ved ikke om andre har oplevet det
Bulk:confused:
 

Skolehaven

Well-Known Member
Skulle det tilfældigvis være sket efter din computer har været i dvale? Har lagt mærke til at min tæller ned som en tosset efter det. Går ud fra at det er det der forårsager fejlen.
 

DeletedUser69

Guest
min computer er altid tændt oplevede det igen med min stål foretninger denne gang var der pludselig små 3 minutter igen , og når vi er i gang så den der viser hvad det koster når man betaler flipper også 2 x - beløbet og 1 + det burde alle opleve for det er alle jeg snakker med.
Ser ud til de retter en fejl og laver 2 nye :(o_O Bulk
 

Skolehaven

Well-Known Member
Er min også i løbet af dagen og så går den i svale/strømbesparende på et tidspunkt. Tjekker jeg tiden når jeg sætter mig igen efter at have været væk et stykke tid kan jeg se tællerne gå amok. De kan ikke li' når jeg ikke er der for dem... Jeg tror de er hunkøn :D
 

DeletedUser69

Guest
haha . nå men mere brok mailen og ( klokken) bliver ved med at vise der er noget selvom man tager / kikker på det går du på verdenskortet og retur så kommer de igen lidt irreterende når man tror man er blevet intersant og så er det bare samme ting der gentagende gange dukker op o_Oo_O
den fejl med bygninger der er færdige kommer næsten hver time jeg tømmer mine fabrikker.
DET ER VIRKELIG BLEVET MEGET VÆRRE OG MANGE FLERE FEJL NU. ØV:(:(:(:(:(
 
Senest redigeret af en moderator:

bambi

Active Member
Får da også lige lidt af mine oplevelser efter opdateringen:
  1. Antallet af nye beskeder og meddelelser bliver tilsyneladende sat til det som det var på login tidspunktet selv om disse er læst, hvis man f.eks. har været en tur på verdenskortet - rigtigt irriterende at man lige tror der er sket noget nyt og så det bare er de samme ting igen.
  2. Når en produktion sættes i gang trækkes omkostningerne to gange og lægges til en gang.
  3. Flere naboer er forsvundet på verdenskortet - Ok, at i rydder op, men så må i fylde op med andre - mister jo en del mønter dagligt ved ikke at kunne yde nabohjælp til disse - derimod har jeg stadig et par stykker som der ikke kan ydes nabohjælp hos, da de er i gang med en opgradering af Rådhuset og ikke har andre ting der kan ydes hjælp på (det har de været i en måneds tid) - havde været bedre om de blev slettet.
  4. Verdenskortet er noget langsomt til at vise nye områder når man kigger rundt omkring i yderområderne (var det dog vist også før opdateringen).
  5. Har under et møde oplevet at 2 af fjendes Banditter har slået 21 Bueskytte II ihjel selv om Banditterne tilsammen kun skulle kunne tildele 10-18 i skade og hver Bueskytte II har 16 livs point. (har oprettet en ticket på dette)
  6. I skriver til opdateringen: "Det er nu obligatorisk, at forske i elver/menneske forhistoriske vidundere før man går videre til næste kapitel" - helt fint, men hvorfor flytter i den hen til sidst i kapitlet i stedet for bare at gøre det så den var påkrævet for at kunne lave den første i det næste kapitel? Trælst når man kæmper for at nå frem til denne og i gang med runeskår eller hvad de hedder og i så lige flytter den, så det lige kræver 150 bøger mere som jeg ser det for at nå frem til denne opfindelse.
/bambi
 

DeletedUser66

Guest
Blev lige lidt negativ. Jeg ved at jeg havde haft "Hardware Acceleration" Slået fra.
så her i dag da jeg ville til at hjælpe broderskabet. kunne jeg ikke helt forstå hvorfor min pc'er. havde problemer med at vise de andres byer.
da jeg ser i instillinger. Er Hardware Acceleration igen slået til. hvad hjælpe det så at jeg slår den fra. når i så bare aktivere den igen. ??
Er i virkelige ude på at folk skal blive helt negative på jer ??

Og Bambi. angående dit punkt 3. Hvis de er begyndt at rydder op, skal du nok ikke forventer at der kommer nogle nye. om de så fjerne alle dine naboer. er inno. total liggeglade med. kan jo se det på beta. hvor jeg kun har ca. 1/3 naboer tilbage.
der kommer kun nye naboer, hvis der er nye spiller der måske starter. og du ellers er heldig, at de lander hos dig.
 

DeletedUser69

Guest
haha. tja gennem natten har jeg mistet 8 mere så nu mangler jeg 18 naboer og de 2 der er under EVIG opdatering af rådhuset og ikke har andet at ku hjælpes med er der endnu, pt har jeg aldrig oplevet et spil så slemt som dette. . om ikke andet håber jeg de laver rekla´me for spillet igen så der kan komme nye spillere til for ser kun ud til de forsvinder , talte i går 123 sider med spillere der har 0 points.:eek::eek::eek::eek:o_O:rolleyes: ps oplever stadig at ( færdige ) bygninger når man tager dem ikke er færdige alligevel og ska pludselig tælle 18-20 sekunder mere før de er VIRKELIG færdige.Det er mine fabrikker som jeg tager hver time
 

DeletedUser69

Guest
det undrer mig at der ikke er nogen der svarer på det om hvad og hvor og hvad der gøres for at løse de ting problemer fra toppen :oops:
 

DeletedUser66

Guest
Unskyld det er ikke desaderet ment som kritik..
Men undre mig dog noget, et man intet rigtigt har hørt fra Lykke. især nu her hvor der er kommet en ny vers. og hvor der er problemer med det. :S
vil nu ikke lige frem mene at dette fremme elvenar. at forum'et bliver " ignoret " af den / de officele.
 

DeletedUser22

Guest
Unskyld det er ikke desaderet ment som kritik..
Men undre mig dog noget, et man intet rigtigt har hørt fra Lykke. især nu her hvor der er kommet en ny vers. og hvor der er problemer med det. :S
vil nu ikke lige frem mene at dette fremme elvenar. at forum'et bliver " ignoret " af den / de officele.

Hun kan jo ikke rigtigt svare på noget, hun spiller jo ikke engang spillet, hvilket jeg synes er for dårligt, og ved at hun ikke spiller følger hun heller ikke med i hvad der foregår her på DK serveren, alle tekst fejl i spillet skal rapporteres her eller bliver de ikke rettet, igen fordi hun ikke spiller selv, og når det tager en halv krig med at få et svar her, eller bare en bemærkning så bliver folk trætte af at rapportere, og så bliver fejlene ikke rettet, det er stadig et hav af fejl, og dårlige oversættelser... når man melder sig som frivilligt til et spil som dette så bør man nok være fri-villig.
 

DeletedUser66

Guest
Hun kan jo ikke rigtigt svare på noget, hun spiller jo ikke engang spillet, hvilket jeg synes er for dårligt, og ved at hun ikke spiller følger hun heller ikke med i hvad der foregår her på DK serveren, alle tekst fejl i spillet skal rapporteres her eller bliver de ikke rettet, igen fordi hun ikke spiller selv, og når det tager en halv krig med at få et svar her, eller bare en bemærkning så bliver folk trætte af at rapportere, og så bliver fejlene ikke rettet, det er stadig et hav af fejl, og dårlige oversættelser... når man melder sig som frivilligt til et spil som dette så bør man nok være fri-villig.

Hm. gad så, også gerne vide om dette. gør sig gælende for supporten.
da jeg sårn set har opgivet at bruge den. sidste gange jeg brugte den. gik der næsten en uge, inden der overhovedet var set på problemet.
 

bambi

Active Member
Lige lidt ekstra ting jeg har oplevet på det seneste:
  1. Enhederne er nogen gange usynlige under møderne - gør det meget besværligt at beregne afstand og hvilken type enhed det nu lige er der står på et felt!
  2. Når jeg yder nabohjælp til de 3 yderste naboer og går tilbage til Verdenskortet, så "dør" browseren inden Verdenskortet kommer frem og jeg bliver nød til at reloade - når disse 3 er klaret kan resten klares uden problemer.
  3. Efter at have ydet nabohjælp har jeg flere gange oplevet, at når der gås til en anden spiller eller hjem, så står tilgang af mønter igen under Befolknings/Kultur tallet.
  4. Syntes Verdenskortet bliver værre og værre til at blive vist - nogen gange er jeg nød til at lukke det og åbne det igen for at få det korrekt vist - desuden skal jeg nogle gange halvvejs ud over det som er vist for at få vist de næste felter.
  5. Syntes at flere kæmper med at forstå teksterne i opgaverne - jeg har selv en tvungen opgave der hedder "Elviske troldkvinder I", hvor opgaverne lyder på opgradering af Arsenal og en fabrik med Magisk Støv - Arsenal blev løst med det samme - Magisk Støv fabrik blev lavet, men løste ikke opgaven - lavede derfor en opgradering af fabrikken uden det løste opgaven - kom derefter til at læse overskriften med "Elviske troldkvinder I" - så mon ikke opgaven bliver løst ved at forske i Troldkvinder? Men ikke nemt at gennemskue!!
  6. Har selv nu kun 15 naboer tilbage og mistet lidt over 50 - behøver vist ikke sige at det er mange mønter der mistes hver dag. Har hørt at andre er begyndt at få nogle nye naboer - burde disse ikke blive spredt lidt bedre ud, så vi andre også kunne få nogle af disse og dermed få lidt mønter for nabohjælp igen?
Generelt må jeg sige at den sidste opdatering har indført rigtig mange problemer og forstår ikke helt den manglende respons på mange af de problemer vi oplever i spillet! Ved godt at Galadan er ny Community Manager, men der må da være en der er inde i systemet som må kunne give lidt respons til os spillere.

Det er trods alt en del gener og forsinkelser vi som spillere oplever pga. disse fejl .. kunne f.eks. være rart at høre lidt om der er en ny opdatering på vej der skulle rette nogle af disse fejl - nogle af dem er trods alt mindre ting, så som dette med antallet af nye beskeder/notifikationer og træk af mønter/forsyninger ved produktion (trækkes to gange og lægges til en gang). Har det evt. været på tale at rulle denne opdatering tilbage indtil nogle af disse problemer er løst?

/bambi
 
Top