Lige lidt ekstra ting jeg har oplevet på det seneste:
Generelt må jeg sige at den sidste opdatering har indført rigtig mange problemer og forstår ikke helt den manglende respons på mange af de problemer vi oplever i spillet! Ved godt at Galadan er ny Community Manager, men der må da være en der er inde i systemet som må kunne give lidt respons til os spillere.
- Enhederne er nogen gange usynlige under møderne - gør det meget besværligt at beregne afstand og hvilken type enhed det nu lige er der står på et felt!
- Når jeg yder nabohjælp til de 3 yderste naboer og går tilbage til Verdenskortet, så "dør" browseren inden Verdenskortet kommer frem og jeg bliver nød til at reloade - når disse 3 er klaret kan resten klares uden problemer.
- Efter at have ydet nabohjælp har jeg flere gange oplevet, at når der gås til en anden spiller eller hjem, så står tilgang af mønter igen under Befolknings/Kultur tallet.
- Syntes Verdenskortet bliver værre og værre til at blive vist - nogen gange er jeg nød til at lukke det og åbne det igen for at få det korrekt vist - desuden skal jeg nogle gange halvvejs ud over det som er vist for at få vist de næste felter.
- Syntes at flere kæmper med at forstå teksterne i opgaverne - jeg har selv en tvungen opgave der hedder "Elviske troldkvinder I", hvor opgaverne lyder på opgradering af Arsenal og en fabrik med Magisk Støv - Arsenal blev løst med det samme - Magisk Støv fabrik blev lavet, men løste ikke opgaven - lavede derfor en opgradering af fabrikken uden det løste opgaven - kom derefter til at læse overskriften med "Elviske troldkvinder I" - så mon ikke opgaven bliver løst ved at forske i Troldkvinder? Men ikke nemt at gennemskue!!
- Har selv nu kun 15 naboer tilbage og mistet lidt over 50 - behøver vist ikke sige at det er mange mønter der mistes hver dag. Har hørt at andre er begyndt at få nogle nye naboer - burde disse ikke blive spredt lidt bedre ud, så vi andre også kunne få nogle af disse og dermed få lidt mønter for nabohjælp igen?
Det er trods alt en del gener og forsinkelser vi som spillere oplever pga. disse fejl .. kunne f.eks. være rart at høre lidt om der er en ny opdatering på vej der skulle rette nogle af disse fejl - nogle af dem er trods alt mindre ting, så som dette med antallet af nye beskeder/notifikationer og træk af mønter/forsyninger ved produktion (trækkes to gange og lægges til en gang). Har det evt. været på tale at rulle denne opdatering tilbage indtil nogle af disse problemer er løst?
/bambi
Hej Bambi.
Jeg er i fuld gang med at snakke med mine nye kollegaer og undersøge værktøjerne (og fejlmeldingerne).
Så jeg kan i hvert fald give forklaringer på punkt 5 & 6. Du havde forstået opgaven helt korrekt, det er en kendt fejl i spillet der forhindrede den i at blive fuldført. Se nærmere i din support-ticket som jeg har svaret på igen. Hvis andre oplever problemer med samme quest må i meget gerne oprette en ticket til support.
Mht naboerne er der i øjeblikket en oprydning i gang blandt de inaktive, det er desværre derfor i oplever disse huller på kortet. Den eneste "kur" er nye spillere. Jeg er klar over at der er problemer, men jeg håber alligevel i vil sprede budskabet til jeres venner så vi kan få fyldt kortet op - Jeg for min del kan i hvert fald love at der nok skal komme respons på jeres inputs fremover og at de ting jeg kan afhjælpe bliver afhjulpet.
Resten vil jeg tage med videre op i systemet.
Det kommer næppe på tale at rulle opdateringen tilbage, men der arbejdes på nogen hot-fixes ved jeg.