Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jeg er færdig med kapitel 20 så jeg kan ikke tage en teknologi.Opgav 41 er ret voldsom for os gamle spillere, der har haft spejderen igang hele tiden. de tager 6 døgn og 15 timer før han kommer frem.
Alternativet forsk en teknologi vare meget længere. I alle tidligere afsnit er alle opfindelser lavet.
Opgav 41 er ret voldsom for os gamle spillere, der har haft spejderen igang hele tiden. de tager 6 døgn og 15 timer før han kommer frem.
Alternativet forsk en teknologi vare meget længere. I alle tidligere afsnit er alle opfinden
Nej jeg har ikke skrevet forkert.Nu varer det ikke 6 døgn for en der har mindre verdenskort som dig det vil højst tage 4 døgn +10 timer.
Mit verdenskort er væsentlig større og varer ikke 5 dægn endnu for spejder.
Tror du har skrevet forkerte tal.
Når du skal sende spejder er der i dag 2 valg, jeg har ikke oplevet i de sidste ca. 1½ at der kun var mulighed for at sende spejder.
Jeg er i færd med 38 så nu er jeg spændt.
Forklar hvorfor 2 farver har samme point når de er i 2 forskellige ringe.rang point er ikke noget med farven at gøre.
når en lille by starter er det første ring omkring byen, der giver 1 point pr møde.
næste ring giver 2 point pr møde.
3. ring giver 3 point pr møde.
så hvis et møde giver 18 point er det 18. Ring omkring ens by.
farven har noget at gøre med sværhedsgrad fra ens by.
så ja hvis man bare køber løs med vare, kommer man hurtig til de røde provinser.
på forskning, hvis man tager opgradering af gruppestørrelser, kan man i de fleste tilfælde få farverne til at skifte og blive lettere.
Der er tilsyneladende en fejl i teksten til Askeføniks. På Beta angives indsamlingstiden til 48 timer og på den danske server til 24 timer. Når man bygger den, siger den 48 timer.
View attachment 661
View attachment 662