• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Ide` til spil udviklerne

DeletedUser222

Guest
Jeg er helt enig i hvad der tidligere er bragt som ideer til spillet også ting jeg har savnet, men også haft oppe tidligere ( desværre med afvisning) men jeg tilslutter mig det der står neden for, og vil gerne tilføje at det også kunne være dejligt at have mulighed or at vende rundt på bygninger osv. via pil-tasterne så man netop ikke er tvunget ud i at sælge bygninger for at få plads til nye - eller må undlade at opdatere pga. pladsmangel

P-plads for bygninger under omrokering.

Vores bygninger ændre størrelse næsten ved hvert nyt kapitel, og det er også fint, det er en del af spillet, at få pudselspillet til at gå op. men ofte, i alt fald for mig, så har jeg nogle tomme felter de forkerte steder, eller jeg bliver nød til at flytte helt rundt på bygninger og veje, for at kunne få plads til de nye opgraderinger, så jeg kunne rigtig godt bruge en "P-plads" til mine bygninger mens jeg flyttede rundt, "P-pladsen" skulle selvfølgelig kun være mulig at bruge mens man var online, og ikke en langtidsparkering af bygninger.

- Vidunders placering.
Nu er der efterhånden kommet rigtig mange vidunder, alle med hver sin fordel, jeg ved ikke om det har været Innogames tanke, at det skulle være muligt, at finde plads til alle ( på nuværende tidspunkt) 22 vidundere..? For det ser for mig temmelig svært ud :confused:
Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at få disse vidundere ud af byen, og bygget ind i klippesiden, i søen, ude i horisonten, inde i skoven og/eller nede i afgrunden.

Det var så nogle af de forslag / ideer som jeg rigtig godt kunne tænke mig :cool:
Rigtig god sommer til jer alle sammen :cool:
 
Top