• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Lige børn leger bedst :o

DeletedUser315

Guest
Eragon - hvilke turneringer er de lette? Hvor mange klanmedlemmer er all-in? (ca) Vi er to stk i vores broderskab som efter sommerferien har en ide om at prøve. Hvor god tid i forvejen forberedte I jer? osv osv
 

Eragon

Well-Known Member
Undskyld jeg først svare nu, men har lige været på ferie :)

Jeg er nok ikke den bedste til at svare på hvilken turnering der er den nemmeste, det er der en anden i mit broderskab der har meget mere styr på en jeg har..

Men jeg mener at planke og marmor er nogle af de nemme.
 

DeletedUser315

Guest
Så lykkedes det altså. Efter et par forsøg, hvor flere klanmedlemmer faldt fra af den ene eller anden årsag, kom vi altså i hus. Her 24 timer før slut på turneringen mangler vi 2000 p. for at have den tiende kiste i hus. Vi var enige om at alle bød ind med hvad de kunne, ingen fedtspillede (I ved - 30 p. og så ikke mere) to måske tre spillere i top ti. Og så gik der sport i den. Vi levede op til vores navn: Sammenholdet
 

Skolehaven

Well-Known Member
Det er sku godt gået :) Og kan I holde ved det så er I det tredje broderskab der tager 10 kister på regulær basis :) Tillykke :)

(til min viden i hvert fald :D
 

DeletedUser84

Guest
Pnry
1. Tillykke med de de 10 kister, jo oftere det sker jo stædigere bliver man med den tunering. Vi har fået 10 kister hver ugen i nogle måneder nu, og da vi f.eks. var 2 medlemmer short i sidste uge, så lagde folk det ekstra sved i der skulle til fordi vi er blevet for stædige allesammen.
2. Hvilke tuneringer, der nemmest kommer an på om man er menneske eller elver. Planker er den der er sværest for mennesker, men juveler er den der er sværest for elevere. Omvendt er juveler sindsyg nem for mennesker og planker rigtig nem for elverne. Måske noget med at magisk støv og marmor måske er nemmest når både mennesker og eleverne skal klare sig omtrendt lige godt? Ved det ikke helt...
 
Top