• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Mulighed for at producere udviklingsbygning nr 2

Hyrdinden

New Member
Tjah, selv med et screenshot vil det jo ikke afklare om den er bygget med en base lavet i akademiet eller en base vundet direkte i event, eller den ene gang der vist var en bog, der tillod valg af en base. Et screenshot hvor man kan se lager og base på samme tid, det tror jeg ikke kan lade sig gøre. Så skal det være et screenshot af en bygget eventbygning og samme bygning i MA, det kunne - måske - overbevise mig.

Jeg vil gerne høre fra andre end Sputnik, om de har haft mulighed for at producere en base i akademiet af en eventbygning der var sat i forvejen.
 
Senest redigeret:

KJN001

New Member
Jooo, man kan sørge for at den base man har bygget er synlig på skærmen ved siden af vinduet fra Magisk akademi / eller bogen der tilbyder base nr 2 - så kan der jo ses at der findes een i forvejen og at der nu er mulighed for at producere nr 2
 

Eltina

Active Member
Jeg kan læse at Sputnik har en fordel som vi andre ikke har

jeg kunne da godt tænke mig en ildføniks mere.
jeg ved at der er nogle, der har flere ildføniks, men den fik de i eventet i 2019.
Ild Føniks kommer kun i MA hvis den ikke er i ens by eller på lageret.
jeg kunne da også godt bruge nr 2 tudsmørke Føniks i MA.
 
Top