• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Søgeresultater

  1. forskning

    Du kan sagtens vente til senere med at bygge dem - ikke noget problem ;-)) Når de kan laves til level 24 kan de lave besjælede varer - og hvis du har silke som boost nu, vil du får boost i krystal til den tid. Der er det en god ide at få lavet 2-3 fabrikker klar lige inden du kan få dem på level 24.
  2. Provinsoverblik

    Jeg er enig med Silvertoe - det ville være dejligt hvis sværhedsgraden blev vist i vinduet med uafsluttede provinser. Man kan nemt komme i den situation at alle er "Meget svær" at kæmpe i - men efterhånden som der forskes i gruppeopdateringer vil nogle af dem ændre kategori til det bedre - ville...
  3. Vintermagi 2020, feedback og kommentarer

    Vil lige gøre opmærksom på at Event-bygningen man kan kræve efter at have løst 5 opgaver rent faktisk kan fodres.
  4. Ændringer til turneringerne

    Takker for afklaringen - troede stadig din basis GS var en del af formlen ;-)) Men det ændrer sådan set ikke meget på min indstilling om at jeg ikke kan finde en grund til at lave de valgfri Gruppeopdateringer - men det KAN selvf. være fordi jeg ikke er langt nok ude i mine provinser (jeg er i...
  5. Feedback og kommentarer til version 1.111

    Sker nogle underlige "oversættelser" i chatten. Afhængig af hvorfra der skrives oversættes anførselstegn forskelligt - f.eks. skrev en fra BS "kun" for at angive lidt ironi men fordi det var skrevet på en tablet viste min side af chatten "kun" har også set eksempel på at " vises som \" JEg...
  6. Feedback og kommentarer til version 1.111

    Zoom funktion fjerner del af byen. I forbindelse med opdatering har i importeret et problem der er anerkendt som fejl på Beta. Det er ikke længere muligt at bruge Zoom og HTML5 uden at spillet "æder" halvdelen af billedet (afhængig af zoom %) Jeg har indtil nu spillet med 67 % zoom - og det har...
  7. Feedback og kommentarer, version 1.100

    Hej Galadan, Beklager hvis ikke det er her jeg skal skrive, men mit feedback er egentligt til jeres version 1.108 (som jo sjovt nok kom før det i nu kalder 1.100). Men i version 1.108 skrev i så flot at opskrifterne i akademiet ville blive mere "relevante", og det kan jeg da kun hilse velkommen...
  8. Troldmændenes Pilgrimsfærd - Feedback

    Jeg takker så mange gange for komplimenten vedrørende min "unge" alder :) Og tror så ikke det har noget med dialekt at gøre i et spil som Elvenar, men at gøre det så ensartet som muligt når man henviser til en bestemt ting. Husker samtidig at du på et tidspunkt meget energisk rettede en spiller...
  9. Troldmændenes Pilgrimsfærd - Feedback

    Nej - Dyrebar Ring i flertal er Dyrebare Ringe og kan udover at indikere værdi i ussel mammon, også være et udtryk for personlig affektionsværdi :eek: Og selv om jeg godt forstod hvad der blev ment, er jeg tilhænger af at bruge de rigtige udtryk, for at fjerne enhver tvivl :)
  10. Turneringens "sværhedsgrad"

    Takker for svaret - giver det videre til andre fra Broderskabet der har følt ligesom jeg :)
  11. En teknisk mulig løsning på et gammelt problem

    Forstår så udemærket ideen med at stoppe "Pushing", men en god portion af ovenstående er en lille smule for teknisk for mig til at følge med i, men tror da også at der må være en simpel løsning. Kunne det være muligt at indføre en begrænsning på hvor stor en %-del af donationerne kan laves til...
  12. Turneringens "sværhedsgrad"

    Takker Skolehaven, Jeg var ude efter et svar fra officiel side, netop fordi der ikke er oplyst noget om det i forbindelse med opdateringer. Ved godt at det er en turnering med større tab end normalt - men har nu i adskillelige måneder - som minimum taget alle mine turneringsprovinser 2 gange og...
  13. Turneringens "sværhedsgrad"

    Har lige været i turnerings 4. runde - en runde jeg på intet tidspunkt tidligere har haft problemer med - Min Føniks er fodret - og en enkelt mage-multiplier er også sat ( den har ingen betydning som sådan) - men bliver stadig slået - temmelig markant endda !!! Mit spørgsmål er nu - specielt i...
  14. Ændringer til turneringerne

    Jeg vil prøve at ridse op hvordan jeg har forstået det (og det kan sikkert være forkert) :eek:, så hører jeg MEGET gerne hvordan det rigtigt hænger sammen. ;) Der arbejdes tilsyneladende med forskellige definitioner af gruppestørrelser: 1: Den gruppestørrelse som du kan se når du kører musen ind...
  15. Fønixartifakter i magisk Akademi

    Super dejlige nyheder, flere i Broderskabet der bliver rigtig glade - tak for indsatsen ;-))
  16. Fønixartifakter i magisk Akademi

    Hej Galadan, Eltina har kommenteret med det på et andet indlæg i salonen, men den overvejende tro på at det er sådan, kommer formentligt af at sådan har det været i meget lang tid, forstået sådan at Broderskabets Eventyr har givet en artefakt til det foregående Event på både bane 2 og 3, og...
  17. Fønixartifakter i magisk Akademi

    VI er flere der føler der på samme måde - kunne man evt. få en udtalelse fra "nogen der ved noget" eller "nogen der kan gøre noget ? ;-)))
  18. Hej til jer alle på forum.

    Jeg er en (relativt) ny spiller, og ser frem til at have et sted at stille mine spørgsmål ;-)) Håber i kan svare på dem når de kommer ;-))
  19. Konvertering af 2020 artefakter

    Jer er ligeledes en ny spiller (snart 7 mdr. på Elvenar). Kan sagtens følge at konverteringen i akademiet ikke skal være tilgængelig helte tiden, men synes helt bestemt at BE "hører" til den event som det til enhver tid efterfølger - og altså i dette tilfælde er tilknyttet til Føniks-Eventen, og...
Top